Gravatar

#581 HonoDelLoce 15 år siden

McPeter (580) skrev:
Især mine skinneben driller - nogen tips?

Døjede selv med det samme .. Jeg slap uden om det med at løbe flere men mindre ture, for ikke at belaste så længe ad gangen .. Det gjorde jeg i 3-4 uger .. så øgede jeg længden og formindskede mængden lidt .. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#582 Spanner 15 år siden

McPeter (577) skrev:
#575 - synes 1-3'eren ser fint nok ud til mig foreløbig - har ikke så stærke mave/ryg muskler så tror umiddelbart ikke det gør noget jeg kører det en del længere en 3 uger. Tak for links.

Overvej noget generelt core træning i stedet for øvelser,der. der kun rammer lige mave/ryg muskler. Du vil få styrket mave/ryg samt hele muskelapparatet omkring kroppen, hvilket strammer op på det hele og hjælper i mange andre henseen
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#583 McPeter 15 år siden

#581 - tak for tip. Tror også jeg holder mig på de 2km indtil jeg kan klare det i ét hug. Hellere komme afsted end at gå kold.

#582 - ok tak det vil jeg da bestemt overveje.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#584 inflector 15 år siden

Jeg kan endelig cykle på job igen efter den her hæslige vinter. Det er rart med den ekstra motion og så sparer man penge og tid i forhold til bussen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#585 evermind 14 år siden

McPeter (580) skrev:
Især mine skinneben driller - nogen tips?

Sig det til en voksen ...? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#586 DarkLight 14 år siden

Der findes ikke rigtig nogle tips til skinnebensbetændelse. Mange siger at man skal træne mere forsigtig, og holde lidt pause, når det bliver helt galt.

Mit bedste tip er at løbe igennem det.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#587 HonoDelLoce 14 år siden

Så skal der lige lidt liv i denne her tråd igen..

Vejret er begyndt at vende til det bedre, landevejene er igen modtagelige for lange løbe- og cykle-ture, mens haverne indbyder til udendørs afstresningsarbejde i weekenderne. Snart begynder terasserne at dufte af grillede bøffer og kold kartoffelsalat.

Alle ting, der på den ene eller anden måde har indvirkning på vores dejlige vægte! :)

Personligt har jeg nu holdt min vægt i ave omkring de 92-93kg siden sidste sen-efterår - nu skal tørnen tages, hvor jeg kommer ned på de 85 !

Løbeskoene bliver straffet et par gange om ugen, fodboldstøvlerne det samme og cyklen har stadig sin forårsjomfrutur til gode - men den står og frygter dagen! Den ved godt, at den er uundgåeligt tæt på ! :)

Hvordan med jer andre? Updates, dudes and dudettes ! Updates ! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#588 dyg 14 år siden

Jeg ligger omkring de 90kg for tiden, men har netop startet på en ny etape i jagten på en bmi på 25 (dvs 82kg).

Desværre bliver det ikke til så meget løb for tiden, da jeg spiller bold 3-4 gange om ugen (1x squash, 1x softball og 1x baseball + evt kamp i softball/baseball), men jeg regner med at øge løbe-indsatsen i resten af maj, og så skære ned på soft/baseball. Grunden dertil er, at jeg skal løbe en ½marathon den 12. juni, og lige nu er jeg ikke i form til mere end 15km.

Min racercykel er også gjort forårsklar, og den skal helt sikkert også snart have de første ture på landevejene i år.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#589 HonoDelLoce 14 år siden

Kan det ikke passe at du startede på "the project" ca samme tid som mig selv? Mener at huske, at det var efter jeg så både du og jeg selv var gået i gang, at jeg oprettede tråden her :D

Hvor meget har du fået tabt dig i alt? - Hvilket jo bare kunne omskrives til "hvad var din start-vægt?" :D
Gravatar

#590 dyg 14 år siden

Jo, det skal nok passe. Jeg har været i gang i et pænt stykke tid nu, men har også holdt mange pauser, hvor jeg bare har holdt min vægt og ikke har tabt mig. Men jeg startede på ~118-120kg, så jeg har til dato smidt 30kg... Og hold da kæft, hvor er det dejligt!

Hvor meget har du smidt?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: