Gravatar

#611 Bony 14 år siden

Lige nu vejer jeg cirka tre kilo mindre end for fem minutter siden. Se dét er sgu en effektiv slankekur!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#612 wimmie 14 år siden

Det må man sige - det lyder som om du virkelig trængte til den barbering ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#613 dyg 14 år siden

Selv efter en weekend med alt for meget fed mad hjemme ved mine bedsteforældre, så er vægten under 90kg.

Løbeformen er nogenlunde, men jeg er stadigvæk ikke under de 22 minutter på 5km, og jeg når det heller ikke inden DHL stafetten på tirsdag. Så mit mål for det løb må være under 23 minutter (der er jo trods alt en styg bakke på turen, og min normale rute har kun 3-4 kortere bakker).

Nu er softball og baseball sæsonen snart slut, så er der mere tid/energi til at fokusere på løb (og tid til at spille mere squash), så der kommer både vægten og 5/10/21km-tiderne forhåbentligt ned.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#614 DarkLight 14 år siden

Efter 3 ugers ferie er tilstanden katastrofalt. Sundere mad og mere løb. Nu nu nu.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#615 elwood 14 år siden

#612 Det må ha været Intim barberingen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#616 McPeter 14 år siden

Halvandens uge festival har også haft ret dårlig effekt på mig. Har vist ikke taget særligt meget på (under 1kg), men synes maven er væsentlig større. :-)

Var ude og løbe 2,5km i går og var lige ved at omkomme hehe. I aften står den på 2 timers am.fodbold hvilket nok skal give sved på panden og så skal der løbes igen imorgen. Må se at komme i form til DHL i starten af september.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#617 dyg 14 år siden

Har været på en fantastisk kur i går.. Efter en styg omgang druk var jeg hårdt ramt af tømmermænd, der resulterede i flere ture med hovedet i kummen. Derudover spiste jeg praktisk talt intet, så vægten var for første gang i over 10 år på 87.0!

Desuden har vi lige fået vores DHL løbe-trøjer. Sidste år var de skriggule, men i år har vi fået den mest ulækre lime-grønne farve, bvadr!

@Wiseguy - Hvis du ser en halv-høj sort mand, der svarer på navnet "Silver Fox" (eller bare Tuk) til DHL stafetten, så må du lige hilse ham fra mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#618 McPeter 14 år siden

Har holdt mig fra øl siden festivallerne, spist sundere og mindre end jeg plejer og været ude og løbe nogle 2,5-3km ture så er for første gang i lang tid nede på 109kg. Skulle gerne kunne forbedre det yderligere inden DHL d.4.sep. Jo flere kg man kan komme af med, desto lettere bliver det at gennemføre tænker jeg. :-)

Vil forsøge at holde alkohol på et minimum indtil da, men skal lige til lidt housewarming sidst på måneden så der falder jeg nok i gryden. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#619 wimmie 14 år siden

Wuss :-P

Jeg kan helt ærligt sige at jeg aldrig er blevet syg under/efter en druktur - I guess I know how to hold my liquor ;)
Men effektivt lyder det da...bortset fra at det bare er væske du er kommet af med; men det ser sikkert godt ud på vægten.

Min vægt ligger stadig omkring de 61,5 - det er sådan set ok; vi tager lige en hård omgang sundhed de næste har uger inden vi tager til USA ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#620 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg vil også være med i denne tråd!

Jeg er 1,78 m høj og vejer 84 kilo... det har jeg gjort de sidste 4-5 års tid, før det var jeg noget tyndere.

Og jeg har ikke haft tømmermænd siden teenageårene, men det har intet at gøre med at holde igen =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: