Gravatar

#601 wimmie 14 år siden

Yo-yo vægt er bare alletiders..... :/

Min husbond er 191 og var oppe på 118 kg, men han smider dem lynhurtigt så snart han dropper det usunde og dyrker bare lidt motion.
Jeg skal kæmpe og kæmpe bare for at smide 500 gram.
Jeg vejer jo så i bund og grund heller ikke for meget - har et BMI omkring 22,5 men vil gerne ligge stabilt i normalvægt-zonen - dvs et sted mellem 58 og 60 kg med et BMI på 20,5-21,5
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#602 misuma 14 år siden

wimmie (601) skrev:
Yo-yo vægt er bare alletiders..... :/

Min husbond er 191 og var oppe på 118 kg, men han smider dem lynhurtigt så snart han dropper det usunde og dyrker bare lidt motion.

Præcis, det er det samme med mig. For mig er det sværeste ikke at tabe mig, men at komme ordentlig i gang og holde så holde vægten nede når jeg har nået mit mål.

Jeg må desuden ha' en underlig kropsbygning, mange tror ikke på at jeg vejer omkring de 100 kg.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#603 wimmie 14 år siden

Det er da alligevel dejligt nok. Sådan havde min husbond det også i et stykke tid, men efterhånden kunne kan ikke skjule den mave der var dukket frem ;)

Og ja, motivationen og dét lige at komme i gang er det sværeste.

Jeg har fået en lækker smoothie til morgemad - var nede at træne en time og har lige spist en god mættende salat med tun - føler mig meget meget sund :D
Gravatar

#604 Spanner 14 år siden

Ligger stadig og roder omkring de 100kg. Fra 98 til 102 lidt op og ned.

Efter 2-3 dovne uger med Roskilde festival og generel sommerafslapning er jeg kommet ind i træningsrytmen igen. Fire gange CrossFit denne uge har bragt samvittigheden i ro og givet vabler i næverne :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#605 weebs 14 år siden

Jeg prøver som en gal at tage på - efter et halv deprimerende år fulgt op af en stressende eksamensperiode, hvor jeg har haft problemer med koncentrationen og hukommelsen pga. det sorte periode, har jeg smidt ca. 20 kg siden sidste sommer...

Af frygt for at lyde som en teenagetøs så hader jeg min krop som den er nu!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#606 wimmie 14 år siden

Kan du slet ikke tage på? For ellers kan en diætist jo også hjælpe dig den vej... hvis det ikke lige er dig kan jeg anbefale dig Madlog.dk - det er så vidt jeg ved ikke kun for folk der vil tabe sig (selvom det måske er 97% af folkene derinde) - mener også man kan få hjælp til at tage på.
Men det lyder da ellers ikke rart - jeg donerer gerne et par kg eller 5 ;)

Med frygt for at lyde som en tøs så bliver jeg nok aldrig tilfreds...
Gravatar

#607 dyg 14 år siden

Du må også gerne få 10-15kg af mig. Min vægt ligger og svinger lidt mellem 90 og 93, men med udsigt til både halv- og hel-marathon, så må jeg hellere snart komme rigtigt i gang igen.

Heldigvis har jeg for nyligt genfundet motivationen, så jeg regner ikke med, at det bliver noget problem at komme i gang.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#608 weebs 14 år siden

Det går da fremad, men ustyrligt langsomt... tror da jeg har indhentet de første 2-3 kg.

"Med frygt for" ikke "Af frygt for" - dumme weebs!!
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#609 dyg 14 år siden

Nordea - Vejle Ådal ½marathon
Din tilmelding er nu udført og din betaling godkendt.

Så er den næste halvmarathon på plads i programmet. Der er 3 måneder til at finde frem til en nogenlunde fornuftig tid.

Der må være andre filmzere, der skal med på tur i Vejle!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#610 wimmie 14 år siden

Jeg tager gerne med...fortæl mig hvor jeg skal stå og række et glas vand ud til dig :D

Skriv ny kommentar: