Gravatar

#621 McPeter 14 år siden

Lord Beef Jerky (620) skrev:
Og jeg har ikke haft tømmermænd siden teenageårene, men det har intet at gøre med at holde igen =)

Ok én ting er at du ikke vejer for meget, men dét der er da lige en tand for meget af det gode... :-P
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#622 Lord Beef Jerky 14 år siden

#621 Det er fuldkomment uforklarligt, så jeg har absolut ingen råd. Når det er virkelig VIRKELIG slemt, så er jeg bare en anelse træt. Men det er omkring 10-12 år siden, at jeg har haft det skidt efter en ordentlig omgang alkohol.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#623 Lord Beef Jerky 14 år siden

Hov, og jeg smutter også til USA i denne uge, så det kan være at jeg lige tager et par kilo på... jeg SKAL have en donut burger... mmmhhhhh.

http://images.teamsugar.com/files/upl1/1/13255/26_...
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#624 wimmie 14 år siden

Også du?
Hvor i USA?

Jeg har heller ingen forklaring på mine manglende tømmermænd. Jeg bliver også højst træt og enormt sulten og tørstig :D
Som regel har jeg det fint dagen derpå - f.eks. i går hvor jeg skulle på arbejde efter at have været til en temmelig våd (ikke regnvåd) indflytterfest i lørdags ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#625 McPeter 14 år siden

Så må det være fordi i ikke drikker nok?! Har I prøvet med slave-tequila også?
Gravatar

#626 dyg 14 år siden

Blandingen af store mængder rødvin, øl, cider, gajol, vodka, cognac og boblevand var nok til at få mig til at blive pænt syg. Det er yderst sjældent, at jeg knækker mig efter drukture, men det er da sket et par gange før. Normalt har jeg bare ondt i hovedet og er træt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#627 McPeter 14 år siden

#626 - jeg har i løbet af sommeren været i selskab med en ølbon/tragt/bella - totalt youngstar-agtigt, men for dælen hvor kan man også blive fuld af det skidt. Lykkedes mig faktisk også at knække mig en enkelt gang - kan ellers ikke huske hvornår jeg sidst har gjort det af druk. :-)
Gravatar

#628 inflector 14 år siden

Det er ikke fair at der nogen der ikke får tømmermænd. Jeg var lammet hele dagen i går. Jeg lå eller sad bare og svedte og drak en 3-4 liter væske og havde det ad helvede til.

Man skal forøvrigt passe på med at drikke TGV. Tequila, vodka og gin 1 del af hver og så hamre det ned rent....Det bliver man alligevel konfirmandstiv af.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#629 wiseguy 14 år siden

@Nayze Så er det sku i morgen det går løs!! Jeg kommer dog ikke i nærheden dit mål for en tid. Jeg blev den heldige vinder af 2 bustede knæ her for en 8-10 dage siden. Det trækker på ydersiden af begge knæ, så det er en gammelkendt skade, der desværre er vendt tilbage :o(
Så efter i morgen, hvor jeg er nødt til at gi' den gas for at beholde bare lidt af æren på jobbet, så skal jeg ned og løbe interval igen. For at eliminere tvivlen har jeg også besluttet at købe nye sko. Jeg er røv træt af at blive skadet hele tiden, da jeg også gerne vil op og løbe halvmarathon igen og jo stadig har min første hele marathon tilgode.

Men jeg kigger efter en ækel limegrøn zombie i morgen ;o) Vi løber i sort i år.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#630 dyg 14 år siden

Bummer! Det lyder ubehageligt :( Jeg har heldigvis kun haft lidt småskader indtil nu, men jeg er også ret påpasselig med ikke at løbe for meget.

De sidste par ture jeg har været ude på, har været lige omkring 22:30, men jeg frygter lidt bakken i morgen. Jeg lægger nok ud med en km-tid på 4:30, og håber så på, at jeg kan indhente det jeg taber på bakken, når det går ned mod mål til sidst. Under 23 mins og jeg er meget glad.

Jeg skal også nok holde øje med jer Legomænd i sort.. I har vel malet jer gule i ansigterne, ikke sandt?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: