Naked lunch er en rigtig syret oplevelse, og nu er det ikke ofte at man ligefrem kan sige at Peter Weller levere en top præstation, men det gør han faktisk i denne film. Har lånt den til en af mine m8's som godt kan lide Lynch, så jeg er spændt på at hører hvad han mener.
Men igen mange gode film på din liste, dog har jeg set flere af dem denne gang.
#112 - Min Mac (hvorpå hele listen lå gemt) gik i smadder for en måned siden. Fik den endelig fikset for ganske kort tid siden, akkurat i tide til eksamen. Jeg skal aflevere sidste skriftlige eksamen i starten af næste uge, så dernæst fortsætter jeg listen :)
Har du iøvrigt fået set Olivier Assayas' L'heure d'été (Summer Hours)? Har sgu smidt den i min top-10 nu. Den har hængt i mit baghoved konstant den sidste måned.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#117 Ja det er en Criterion. Jeg har sjældent set en film ramme så virkelighedstro en tone i skuespillet og så emner, der er nemme for mig at spejle mig i, fordi jeg selv er på samme sted i livet. Det ser ud til, at Assayas er igang med en opfølger, som fokuserer på Juliette Binoches rolle. Hun skal spille overfor Kyle Eastwood, som også var kort med i den første.
Skal se ekstramaterialet igennem tror jeg, i denne weekend.
[url=
Ved du om [url= Det her er en HD trailer!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
I så fald er der ingen anden udvej end at se den - selvom det aldrig var planen at undgå den. Assayas og Binoche lyder som en god cocktail, så jeg er på :)
"Julia"? Den blev jo vel eksponeret på flere filmfestivaler og modtog også rigtig god kritik. Men den har aldrig åbnet på landsplan, så en udgivelse ligger nok stadig et stykke ude i fremtiden. Jeg ved, at Artificial Eye har udgivet den på SDVD, men der foreligger ingen planer om en HD-udgivelse. Men jeg er sikker på, at den nok skal finde sit publikum og sidste ende også sin vej til HD.
#111 Kiksmann 15 år siden
Men igen mange gode film på din liste, dog har jeg set flere af dem denne gang.
#112 filmz-Bruce 15 år siden
#113 JannikAnd 15 år siden
#114 filmz-Bruce 15 år siden
#115 JannikAnd 15 år siden
#116 filmz-Bruce 15 år siden
#117 JannikAnd 15 år siden
#118 filmz-Bruce 15 år siden
Skal se ekstramaterialet igennem tror jeg, i denne weekend.
[url=
Ved du om [url= Det her er en HD trailer!
#119 JannikAnd 15 år siden
"Julia"? Den blev jo vel eksponeret på flere filmfestivaler og modtog også rigtig god kritik. Men den har aldrig åbnet på landsplan, så en udgivelse ligger nok stadig et stykke ude i fremtiden. Jeg ved, at Artificial Eye har udgivet den på SDVD, men der foreligger ingen planer om en HD-udgivelse. Men jeg er sikker på, at den nok skal finde sit publikum og sidste ende også sin vej til HD.
#120 filmz-Bruce 15 år siden
Jeg holder øjnene åbne med Julia. Har hørt så meget godt om Swintons rolle. Men tak for infoen.