Højskolen kunne uden tvivl godt bruge reklamen ved at ligge "location" til en ny dramaserie af mr. Price, men jeg ville dog personligt finde noget andet at bruge min søndag aften på. ;)
#52 Vi har også haft diabetikere på den højskole, hvor jeg arbejder. Det er utrolig at have det under kontrol, når man bor på højskole. Måltiderne kommer på faste tidspunkter, og du kan aftale, at du altid skal have adgang til noget juice eller lignende, hvis du får for meget insulin.
#74 ja og nej, det var min far der ringede :P et opkald jeg ikke blev klogere over :(, så jeg spørger bare dig i stedet :)
Hvor mange elever er der på skolen og hvad er gennemsnits alderen ca.??
Hvordan er værelserne og ved du om jeg kommer til at dele med en??
Mhs. til min diabetes, så synes jeg at jeg læste et sted på hjemmesiden hvor, der stod at der var et slags fælles køkken, som man kan bruge uden for de fastlagte måltider??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Vi satser på at der kommer til at være omkring 25-30 elever hertil foråret i alderen 17-24. gennemsnittet ligger nok på omkring 19-20, men jeg ved det ikke helt præcist. Du kan godt får eneværelse - uden ekstrabetaling - hvis du gerne vil det, men jeg vil klart foreslå dig at bo sammen med en. Virkelig en god chance for at man får en rigtig god ven. :)
Der 2 små elevkøkkener med et par kogeplader, el-koger, mikrobølgeovn osv., men vores køkkenpersonale er meget fleksibelt, så jeg tror virkelig ikke det bliver et problem. :)
Hvem snakkede din far med, og får du tilsendt noget materiale? :)
PS. Tag dig ikke af vores bedemandsagtige hjemmeside - jeg arbejder stærkt på at vi snart får en ny :)
Min far snakkede med Claus, han nævnte også dig i telefonen. og ja jeg har lige modtaget en brochure, men en ting som jeg er ret nysgerrig over, som der ikke rigtig stod noget om i brochuren er hvilke valgfag er der at vælge imellem?? Det så ud som om man skulle vælge 3 valgfag??
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Om det så var Kurvefletning, Hækling og broderi, så var jeg taget af sted!
Lad nu endelig ikke det her være en stopklods for dig, det ender med når du har undersøgt det hele og du er klar, at det er for sent, og så vil du ævrge dig tror jeg 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Btw on that note, der var lige en til der sku hen og sikre om hun egentlig havde sagt det var fine billeder fra bruuns galleri, hun ku ikke huske, om hun havde nævnt det før hehe.
Nej det jeg mente med eksemplerne var blot at det lidt virker som om movie1000 har så mange ting han først vil undersøge, og jeg er bare nervøs for chancen glipper, hvis han bruger for meget tid på det.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#71 Paawl 14 år siden
#72 mr gaijin 14 år siden
#73 frankdrebin 14 år siden
#74 Paawl 14 år siden
#75 MOVIE1000 14 år siden
Hvor mange elever er der på skolen og hvad er gennemsnits alderen ca.??
Hvordan er værelserne og ved du om jeg kommer til at dele med en??
Mhs. til min diabetes, så synes jeg at jeg læste et sted på hjemmesiden hvor, der stod at der var et slags fælles køkken, som man kan bruge uden for de fastlagte måltider??
#76 Paawl 14 år siden
Du kan godt får eneværelse - uden ekstrabetaling - hvis du gerne vil det, men jeg vil klart foreslå dig at bo sammen med en. Virkelig en god chance for at man får en rigtig god ven. :)
Der 2 små elevkøkkener med et par kogeplader, el-koger, mikrobølgeovn osv., men vores køkkenpersonale er meget fleksibelt, så jeg tror virkelig ikke det bliver et problem. :)
Hvem snakkede din far med, og får du tilsendt noget materiale? :)
PS. Tag dig ikke af vores bedemandsagtige hjemmeside - jeg arbejder stærkt på at vi snart får en ny :)
#77 MOVIE1000 14 år siden
Min far snakkede med Claus, han nævnte også dig i telefonen. og ja jeg har lige modtaget en brochure, men en ting som jeg er ret nysgerrig over, som der ikke rigtig stod noget om i brochuren er hvilke valgfag er der at vælge imellem?? Det så ud som om man skulle vælge 3 valgfag??
#78 elwood 14 år siden
Lad nu endelig ikke det her være en stopklods for dig, det ender med når du har undersøgt det hele og du er klar, at det er for sent, og så vil du ævrge dig tror jeg 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#79 dyg 14 år siden
#80 elwood 14 år siden
Btw on that note, der var lige en til der sku hen og sikre om hun egentlig havde sagt det var fine billeder fra bruuns galleri, hun ku ikke huske, om hun havde nævnt det før hehe.
Nej det jeg mente med eksemplerne var blot at det lidt virker som om movie1000 har så mange ting han først vil undersøge, og jeg er bare nervøs for chancen glipper, hvis han bruger for meget tid på det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"