I aften står den på cuolotte med rødvinssovs og hasselback kartofler. Det bedste ved at lave det, er næsten duften i huset. Sådan en steg skaber glæde!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Flødekartofler (muligvis 2 slags - den ene med tomat) Stegte kartofler (halve kart. som steges i olie og krydderier + frisk persille)
Salat med gulerødder, hvidkål, sukkerærtespirer og frisk kruspersille
Dessert: Pandekager med is og frugter, muligvis hjemmelavet chokoladesovs, hvis jeg får tid.
Lyder det ikke ganske fornuftigt? Kæft gommens mor blev sur igår. Hun ville placere en kogekone i køkkenet med mig, og jeg sagde enten eller. For jeg giver denne aften i bryllupsgave, og både brudeparret og mig vil kun ha mig til det. Jeg ville sku da blive stresset af en gammel kone, der kiggede mig over skulderen, og hele tiden ville fortælle hvordan man plejer at gøre, og "I MIN tid..." - nix!
Men det er min jomfru-catering, så jeg er spændt på om jeg kan stå distances. Men nu er jeg ikke så let at vælte af pinden mht. mad, så jeg har fuld tillid til mine evner.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#161 davenport 17 år siden
#162 dyg 17 år siden
#163 DarkLight 17 år siden
#164 filmz-bullettooth 17 år siden
#165 El vez 17 år siden
hah..
Igår stod den på hjemmelavet thai-kylling med kokosmælk og grøn karry. Godt spicy - yum!
#166 davenport 17 år siden
I aften står den på cuolotte med rødvinssovs og hasselback kartofler. Det bedste ved at lave det, er næsten duften i huset. Sådan en steg skaber glæde!
#167 davenport 17 år siden
Ca 50 gæster, og min menu er flg.:
Forret:
Rejecocktail m. hjemmebagt oreganobrød og dressing.
Hovedret (buffet):
Coulottesteg
Kalkunbryst
Kold skinke
Flødekartofler (muligvis 2 slags - den ene med tomat)
Stegte kartofler (halve kart. som steges i olie og krydderier + frisk persille)
Salat med gulerødder, hvidkål, sukkerærtespirer og frisk kruspersille
Dessert:
Pandekager med is og frugter, muligvis hjemmelavet chokoladesovs, hvis jeg får tid.
Lyder det ikke ganske fornuftigt?
Kæft gommens mor blev sur igår. Hun ville placere en kogekone i køkkenet med mig, og jeg sagde enten eller. For jeg giver denne aften i bryllupsgave, og både brudeparret og mig vil kun ha mig til det.
Jeg ville sku da blive stresset af en gammel kone, der kiggede mig over skulderen, og hele tiden ville fortælle hvordan man plejer at gøre, og "I MIN tid..." - nix!
Men det er min jomfru-catering, så jeg er spændt på om jeg kan stå distances. Men nu er jeg ikke så let at vælte af pinden mht. mad, så jeg har fuld tillid til mine evner.
#168 filmz-Bruce 17 år siden
#169 Spanner 17 år siden
Hvor er baconen?
Spøg til side: Det lyder sgu lækkert. Held og lykke med det :)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#170 elwood 17 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"