Gravatar

#121 filmz-Myrepip 14 år siden

#119 Du skal lige huske, at TSPDT IKKE tager film med på listen, som IKKE er mere end 10 år gamle. Man vil ikke have, at "hype faktoren" spiller ind på listen. Derfor skal en film mærke tidens tand, 10 år, førend den kan komme på den officielle liste. Er en film kvalitet, vil den blive votet op af de forskellige kilder.

Men TSPDT har en 21st Century List, med top 250 fra 1. januar 2001 og frem.

http://www.theyshootpictures.com/21stcentury_allfi...
"Know what the plural of pussy is? Puss-aiiii"
Gravatar

#122 filmz-ab 14 år siden

IK.

Nu fik du Bruce den almægtige på nakken.. :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#123 IK 14 år siden

ab (122) skrev:
IK.

Nu fik du Bruce den almægtige på nakken.. :-)

Haha :)
Gravatar

#124 IK 14 år siden

Myrepip (121) skrev:
#119 Du skal lige huske, at TSPDT IKKE tager film med på listen, som IKKE er mere end 10 år gamle.

Det vidste jeg slet ikke. Sorry.. Måske er listen alligevel ikke så tosset endda. In The Mood For Love skal snarest muligt ses. :)
Gravatar

#125 filmz-ab 14 år siden

IK:

Jeg håber bare, at du blot elsker film, og ikke så meget, hvordan du udvikler dig og i hvilken retning. Din nuværende smag minder meget om min, og det skal du være stolt af :-) Eller du vil måske heller stene til Summer Hours :-) Visse "udvikler sig" sig ikke nødvendigvis. De bliver bare mere kritiske og mavesure, og glemmer hvad film går ud på :-) Ha' plads til det meste, men elsk det, du synes er værd at elske.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#126 filmz-Myrepip 14 år siden

#124 Fantastisk smuk og atmosfærisk film! [url= blive så flot i HD[/url] :)
Gravatar

#127 rockysds 14 år siden

Myrepip skrev:
Du skal lige huske, at TSPDT IKKE tager film med på listen, som IKKE er mere end 10 år gamle.

Jo, de gør.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#128 filmz-Myrepip 14 år siden

#127 Sorry, jeg kan se, at de har ændret praksis i år!

The most significant highlight of this update has probably been the inclusion in this year's calculations of many best-of-decade lists for 2000-2009. This has seen a sharp rise in films from the 21st Century entering the 1,000 Greatest Films listing, which I know for a fact, will please many 1,000 Greatest films followers. Who doesn't like a happy face?
Gravatar

#129 Antlion 14 år siden

IK (100) skrev:
Ja, selvfølgelig undersøger jeg også de mere ukendte film. Jeg finder dem bare ikke lige så gode som de kendte, og det har ikke noget at gøre med deres upopularitet, men mere at jeg hverken filmisk eller emotionelt er blevet beundret af dem i lige så høj grad.

Igen er dit ræsonnement absurd. At du ikke blev beundret af en film har da intet at gøre med om den er ukendt eller populær?

#97:

Hvor mange film har du set fra TSPDT's liste?
Gravatar

#130 IK 14 år siden

Antlion (129) skrev:
At du ikke blev beundret af en film har da intet at gøre med om den er ukendt eller populær?

Rigtigt. Faktum er bare at det er de polulære film der har beundret mig mest. Mht TSPDT's liste ved jeg ikke hvor mange jeg har set. Men jeg mangler ca. 40-50 af Imdbs 250.

Skriv ny kommentar: