#128 Ikke for at være "that guy", men såvidt jeg ved, har det ikke været praksis - i hvert fald ikke de sidste 4 år. "In the Mood for Love" og "Mulholland Dr." har fx været på listen allerede i dec-2006. Men ja, ham, der "styrer" listen, har trukket flere film fra det her århundrede ind i år.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Ha' plads til det meste, men elsk det, du synes er værd at elske.
Det er nemlig også det jeg gør ;-). Tror ikke min filmsmag kommer til at ændre sig meget mere. Prøver at se forskellige film, men i sidste ende er det filmskabere som Nolan, Mann, Scorsese og Coppola der forbløffer mig mest. :-)
#119: Kan jeg ikke svarer dig på, for følger ikke rigtig med i de forskellige lister. Jeg får min film inspiration fra alle mulige andre steder: Filmz (eller brugere herinde) er et eksempel, bøger af forskellig art, nettet, radio, mennesker jeg kender etc. Så vil bestemt ikke forsøge at lyve. Men det jeg sagde var jo også bare at det var synd at kalde listen kedelig, hvis det betyder at du ikke vil se nogle af de film. Kane og Dreyers film er for eksempel et must hvis du spørger mig.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#131 rockysds 14 år siden
#132 filmz-Myrepip 14 år siden
#133 IK 14 år siden
Det er nemlig også det jeg gør ;-). Tror ikke min filmsmag kommer til at ændre sig meget mere. Prøver at se forskellige film, men i sidste ende er det filmskabere som Nolan, Mann, Scorsese og Coppola der forbløffer mig mest. :-)
#134 filmz-ab 14 år siden
Og disse navne er i særklasse, så jeg forstår dig :-)
#135 Collateral 14 år siden
#136 IK 14 år siden
Jeg overreagerede også lidt. Kan også rigtig godt lide mange af filmene på listen, men der er også mange der er for... gamle. :-)
#137 Collateral 14 år siden
#138 filmz-Myrepip 14 år siden
#139 Collateral 14 år siden
#140 filmz-Myrepip 14 år siden