#150 Absolut og så ved de vel heller ikke bedre, er ret uvidende omkring det de har minimal interesse for og hence ... ignoranter.
Hvis jeg kan lide nogle malerier og har lyst til at købe et til min væg, ændrer det ikke på, at jeg ved zip omkring malerkunsten. Jeg er praktisk taget, en ignorant.
Jeg kan sagtens mene, Picassos billeder ligner lort udfra min begrænsede viden, men nu kunne det jo være, hvis jeg studerede teknikken etc. og fik lidt viden herom, at jeg ville komme til en anden konklusion. Måske ville det ikke ændre essentielt på, at jeg syntes billederne lignede lort, men jeg ville måske få mere respekt for håndværket og det kunne også være, at jeg så på billederne med andre øjne!
Jamen alt det er jeg enig i. Synes måske blot, at udtrykket er lidt negativt ladet, for nogle der måske bare ikke deler den samme interesse/hobby som dig og mig.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#152 Det kommer jo netop an på, hvad man lægger i ordet. Ordet er der og det ordet betyder er korrekt iht. det jeg vil udtrykke (indtil dansk retsskrivningsordbog vil stave det anderledes eller give det en anden betydning iht. hvad majoritetens opfattelse). Enig i at ordet er mere negativt ladet ... men det er jo så bare en bonus i kulturkampen :)
... for nogle der måske bare ikke deler den samme interesse/hobby som dig og mig.
Så meget mere desto relevant, hvis man i denne situation udtaler sig om elementer i den "interesse/hobby", man trods alt har begrænset viden for at udtale sig om.
Inception - Jeg så den i går aftes i filmklubben og sikke en skuffelse. Det er ikke en dårlig film, men det er godt nok da heller ikke et "mesterværk" eller en "nyklassiker" - som så mange har udråbt den til. Middelmådig er mere den rette beskrivelse. ØV!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Inception - et ganske god film, som dog blot er en actionfilm pakket lidt lækkert ind. Alt for meget heist, og levede ikke op til sin hype. Men dog stadig god.
#157: Det er sjovt at det der heist element har fanget så manges opmærksomhed, jeg var mest fanget af historien om fader og søn og de to elskende. Det øvrige var 2. rang i mine øjne.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#158 - jeg var også mest fanget af historien af om far, søn og de to elskende. Det er faktisk det eneste, der trækker den godt op, for resten siger mig ikke særlig meget. Ville gerne have set en film, der handlede meget mere om det og med meget mindre action.
#151 filmz-Myrepip 14 år siden
Hvis jeg kan lide nogle malerier og har lyst til at købe et til min væg, ændrer det ikke på, at jeg ved zip omkring malerkunsten. Jeg er praktisk taget, en ignorant.
Jeg kan sagtens mene, Picassos billeder ligner lort udfra min begrænsede viden, men nu kunne det jo være, hvis jeg studerede teknikken etc. og fik lidt viden herom, at jeg ville komme til en anden konklusion. Måske ville det ikke ændre essentielt på, at jeg syntes billederne lignede lort, men jeg ville måske få mere respekt for håndværket og det kunne også være, at jeg så på billederne med andre øjne!
#152 filmz-ab 14 år siden
Jamen alt det er jeg enig i. Synes måske blot, at udtrykket er lidt negativt ladet, for nogle der måske bare ikke deler den samme interesse/hobby som dig og mig.
#153 filmz-Myrepip 14 år siden
Så meget mere desto relevant, hvis man i denne situation udtaler sig om elementer i den "interesse/hobby", man trods alt har begrænset viden for at udtale sig om.
#154 filmz-ab 14 år siden
Korrekt :-)
#155 rammy 14 år siden
#156 BN 14 år siden
Jo, for NOGLE (bl.a. mig) er den. Jeg vil dog ikke "UDRÅBE" den til at være det, men blot stille og roligt konstatere det. ;-)
#157 Skeloboy 14 år siden
#158 Collateral 14 år siden
#159 filmz-Myrepip 14 år siden
#160 Skeloboy 14 år siden