#300 jeg har set den ude i butikkerne, men selve coveret ser bare plat ud, men det gør Evil dead 2 jo også så jeg tror jeg vil give den en chance tak for tippet
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg foretrækker den første Hellboy over den anden, men begge er fine film i mine øjne... er dog mere til Pan's Labyrinth hvis det endelig skal være Del Toro. Evil Dead 2 er genial. Jeg tilslutter mig opbakningen af Braindead... best ever splatter i mine øjne... og den blodigste film i filmhistorien!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#301 Tro mig, den er virkelig, virkelig spas! :D Fede karakterer med overspil på den helt rigtige måde og indsmurt i blod på en måde, som næsten får Evil Dead til at virke stueren, hehe. :)
Jeg tror, den kan findes til 50 kr. rundt omkring - god fornøjelse! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Freddy Vs. Jason har jeg det præcis ligesom med AVP, den blander begge verdener rigtig godt sammen, og det er lidt ligesom at se en wrestling kamp, hvis jeg husker rigtig så er den vidst ikke så populær herinde, hvilket jeg synes er en skam, der har vidst også været længe tale om en Freddy Vs. Jason 2 med Michael Myers eller Ash (evil dead) i, håber de laver en 2er, men så skal det være samme stil og med ROBERT ENGLUND, jeg er mest til A nightmare on Elm street, da alle filmene er så forskellige med hensyn til hvordan Freddy slår folk ihjel, men jeg synes det er fedt at se ham more sig hver gang han slår ihjel, Fredag den 13. er mere langsom i det, men stadig spooky at se alene en tirsdag aften, jeg blev lidt skuffet over Fredag den 13. remake, den havde nogle seje/ flotte kills, men det fungerede ikke rigtig, det havde det måske hvis det ikke var et remake, en ting jeg elsker ved Freddy er hans grin
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Ratatouille er helt sikkert min yndlings pixar film, hver gang jeg ser filmen venter jeg altid på at Gordon Ramsay skal komme frem ude i køkkenet og skælde ud,
#301 MOVIE1000 15 år siden
#302 MuManden 15 år siden
#303 MOVIE1000 15 år siden
#304 Lord Beef Jerky 15 år siden
#305 evermind 15 år siden
Jeg tror, den kan findes til 50 kr. rundt omkring - god fornøjelse! :)
#306 MuManden 15 år siden
#307 MOVIE1000 15 år siden
Freddy Vs. Jason har jeg det præcis ligesom med AVP, den blander begge verdener rigtig godt sammen, og det er lidt ligesom at se en wrestling kamp, hvis jeg husker rigtig så er den vidst ikke så populær herinde, hvilket jeg synes er en skam, der har vidst også været længe tale om en Freddy Vs. Jason 2 med Michael Myers eller Ash (evil dead) i, håber de laver en 2er, men så skal det være samme stil og med ROBERT ENGLUND, jeg er mest til A nightmare on Elm street, da alle filmene er så forskellige med hensyn til hvordan Freddy slår folk ihjel, men jeg synes det er fedt at se ham more sig hver gang han slår ihjel, Fredag den 13. er mere langsom i det, men stadig spooky at se alene en tirsdag aften, jeg blev lidt skuffet over Fredag den 13. remake, den havde nogle seje/ flotte kills, men det fungerede ikke rigtig, det havde det måske hvis det ikke var et remake, en ting jeg elsker ved Freddy er hans grin
#308 Batsy 15 år siden
#309 MOVIE1000 15 år siden
#310 mr gaijin 15 år siden
Haha! Det giver et helt nyt twist på filmen.