Gravatar

#311 Lord Beef Jerky 15 år siden

Freddy Vs. Jason er da sådan ok sjov, men hvis man skal efter det rigtig kitchede og campede fra Freddy eller Jason i nyere tid, så synes jeg at Jason X var en del mere underholdende. Dog synes jeg der er mange langt bedre film fra begge franchises end både Freddy Vs. Jason og Jason X.

Friday the 13th - 6/6
Part II - 5/6
Part III - 4/6
Final Chapter - 3/6
A New Beginning - 4/6
Jason Lives - 4/6
New Blood - 4/6
Jason Takes Manhattan - 3/6
Jason Goes To Hell - 1/6
Jason X - 4/6
Friday The 13th remake - 3/6

A Nightmare On Elm Street - 6/6
Freddy's Revenge - 2/6
Dream Warriors - 5/6
Dream Master - 4/6
The Dream Child - 4/6
Freddy's Dead - 3/6
New Nightmare - 4/6

Freddy Vs. Jason - 3/6
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#312 Skeloboy 15 år siden

#296 - well, det fik Godfather I, LOTR og Den Gode, Den Onde og Den Grusomme.

Der udover fik 18 vist 5, omkring de 25 fik 4, 30 fik 3 og 2 fik 2, mens 1 fik 1(Epic Movie).

Kan ikke helt huske det i hovedet, og er ikke ved min egen computer nu.
Gravatar

#313 MOVIE1000 15 år siden

7 - Halloween (2007)

Halloween (2007) er nok den bedste geninspilning jeg nogensind har set, jeg elsker halloween serien, men det er som om de har gjort ham mere dødelig i denne her, og vi for forklaret hvorfor Michael er som han er, hvilket jeg synes var rigtig godt lavet, i forhold til de gamle hvor, svaret til hans ondskab var at han var besat. Men så for noget tid siden kom der en fortsættelse til Halloween (2007) hvilket jeg både synes var godt og dårligt, fordi så ødelagde de deres eget koncept om han skulle være dødelig, men jeg vil gerne se mere til Michael Myers, jeg har dog ikke set Halloween 2, men det er helt sikkert at jeg vil stå i kø som en af de første når Halloween 2 udkommer på dvd eller Bd. Igen har jeg sådan på fornemmelsen at herinde er denne her ikke så populær, hvilket jeg heler ikke kan forstå.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#314 Lord Beef Jerky 15 år siden

Så tager vi sgu lige fat i Halloween-serien også:

Halloween - 6/6
Halloween II - 5/6
Season Of The Witch - 2/6
The Return Of Michael Myers - 5/6
Halloween 5 - 3/6
The Curse Of Michael Myers - 4/6
H20 - 4/6
Resurrection - Har jeg ikke set
Halloween remake - 3/6
Halloween 2 remake - Har jeg ikke set

Remaket er klart i den værste ende af en række af ellers glimrende film. Første halvdel er nytænkning i franchisen, og det eneste der hiver filmen op, for anden halvdel er et halvhjertet imitationsforsøg, der ender med at blive langt mere komisk end skræmmende.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#315 evermind 15 år siden

Hehe, Lord Beef Jerky, du er den første, jeg nogensinde er stødt på, som ikke sønderlemmer Jason X verbalt. :)

Jeg havde nu selv ganske hyggelig spas med den. Den indeholder nogle ganske forfærdelige scener, men også et par rigtig gyldne af slagsen (kodeord værende "tøris" og "soveposer"), som gør det svært at være rigtig sur på den. Den er lidt en guilty pleasure hos mig, tror jeg ... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#316 MOVIE1000 15 år siden

#314 jeg er enig med rækkefølgen udover Halloween (2007) :)
#315 jeg synes også at Jason X er en af de bedre Fredag den 13. film:)
Gravatar

#317 MOVIE1000 15 år siden

6 - Mænd der hader kvinder

Mænd der hader kvinder er nok den eneste svenske film udover Arn, som jeg kan se uden at få spat af deres sprog, det er også den bedste krimi jeg har set, jeg bryder mig normalt ikke om krimier men der er et eller andet specielt over den. jeg har ikke læst bogen og det er jeg glad for, men min mor har læst trilogien, vi var sammen inde og se efterfølgeren Pigen der legede med ilden og der blev jeg utrolig skuffet da det slet ikke rigtigt mindede om en efterfølger til Mænd der hader kvinder, men min mor blev ikke skuffet selv om hun sagde at det ikke var helt efter bogen, nu er Luftkastelelt der blev sprængt så i biografen, og jeg har valgt at springe den over, men min mor vil utrolig gerne se den, men jeg tror nu nærmere det er spild af penge, nogen der har set Luftkastellet der blev sprængt? Men en ting jeg ikke forstår er hvorfor skulle Niels Arden Oplev ikke instruere de sidste 2, ved godt de skulle laves som tv serie men alligevel?
Gravatar

#318 Lord Beef Jerky 15 år siden

#315 Jeg vil nu påstå, at hvis man ikke kan se det sjove i Jason X, så har man en meget tør humor =)
Gravatar

#319 MOVIE1000 15 år siden

Nogen havde sikkert forudset det her

5 - Saw IV

Saw IV er den bedste Saw film, jeg ved ikke hvad andre ser i filmene, men det jeg ser i dem er selve historien om Jigsaw, i denne her får man en hel del mere at vide om hvordan det startede med at han var en helt almindelig mand der skulle til at være far, men så blev hans liv ødelagt og han ville frelse alle dem han kunne nå inden han selv døde. jeg synes også det er vildt de kan blive ved med bare at finde på ting som hænger så godt sammen med de andre film, det der gør lige denne her Saw film speciel er dens meget specielle twist og selvfølgelig historien, jeg synes den lagde op til en go efterfølger, men blev pænt skuffet da jeg så Saw V, jeg har så hørt at Saw VI skulle være en af de bedste Saw film, så den glæder jeg mig til at se til febuar, igen kan jeg komme fornemme at lige denne her serie ikke er så populær herinde, men kun 1eren, jeg synes det er fedt de kan laves så hurtige og en go ide at sende en ny hvert år, for ikke at gøre jer mere urolige så er det her den sidste Saw film på min top 150:), men de fleste ville nok sige der burde slet ikke have været nogen.
Gravatar

#320 Batsy 15 år siden

319 # Im in pain D: men det godt der er kun en på den
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: