Gravatar

#51 dyg 19 år siden

#50 - Samme problematik som med Futurama. Begge dele er rigtigt. Rent tv-mæssigt, så er det sæson 6, men det er pga. at det der var tiltænkt som sæson 4 af Fox er blevet delt op i to sæsoner.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#52 tiny 19 år siden

# 49

Tak. Det lyder rigtig godt - særligt, at det er i tråd m Batman Begins-stilen. Håber, den kommer til DK. Synes du, det er så ukendt skuespillere??? Godt nok er de fleste fra TV, men der er da en del kendte ansigter. Milo Ventimiglia (bla Gilmore Girls), Hayden Penettiere (Remember the Titans, Ally) og min favorit: Greg Grunberg, der er med i alt, hvad JJ Abrams laver (Lost, Alias mv...)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#53 Spanner 19 år siden

Når jeg skriver Nolans Batman, er det den nede på jorden stil jeg mener - ikke det mørke Bladerunner look, jeg mener. Bare for at slå det fast.

Hvad angår ukendte ansigter, så mener jeg, at det kan da være, at je har set dem før, men jeg kan ikke nævne deres navne plus at det ikke just har været bærende roller man har set dem i før nu. Og ser man på andre serier, der er slået stort op, så er der en klar trend med at få etablerede Hollywood skuespillere ind i TV serier, der er blomstret op i de seneste år. (Deadwood: Brad Dourif, Brian Cox, William Sanderson, Powers Boothe - Faceless: Sean Bean - Smith: Ray Liotta, Virginia Madsen - Raines: Jeff Goldblum - Battlestar Galactica: Mary MacDonnell, Edward Olmos - Kidnapped: C. Thomas Howell etc)

"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#54 ks 19 år siden

Jeg har lige lige gjort pilot afsnittet af Heroes færdigt, og jeg synes det lover rigtig godt. De har, som Spanner siger, indtil videre valgt at holde en meget afdæmpet stil, hvilket jeg tror er meget godt da nogle af de scener, der krævede effekter ikke just var vildt imponerende og det er tydeligt at se, at budgettet næppe tillader effekter, der er helt overbevisende.

Til gengæld virker plottet velskrevet og karakterne er indtil videre ret interessante, så det lover godt.
Gravatar

#55 tiny 19 år siden

# 53

Det var også sådan, jeg forstod dig ang Nolan-stilen :) Jeg synes, det er fedt, at der ikke længere er så skarp opdeling af tv- og filmskuespillere. Jeg tror, den stærkt stogende kvalitet af tv-serier bærer en stor del af årsagen. Mange skuespillere er sikkert tiltrukket af at spille en karakter, der udvikler sig over længere tid.

Ang Numb3rs viste kanal 5 andet afsnit igår. Det går den rigtige vej. Det var et godt afsnit, hvor forholdet mellem brødrene får endnu et lag. Det tegner godt for karakterernes udvikling, der forhåbentlig fortsætter. Jeg er i hvert fald blevet interesseret i karaktererne, hvilket jo er vigtigt, hvis man vil fange mig som seer. Eneste minus er beskrivelsen af matematikken, der var lidt for elementær for min smag. Men det er jo nok nødvendigt for ikke at miste seere.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#56 cyberzed 19 år siden

#55 Argh crap var det igår de viste Numb3rs...synes det havde potentiale i e01, ikke helt godt men heller ikke skidt, tror det skulle være en basis opbygning, det virkede i hvert fald sådan.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#57 tiny 19 år siden

# 56

Bare rolig, 2. afsnit genudsendes iaften kl 23 :)
Gravatar

#58 cyberzed 19 år siden

#57 Super tak skal du ha' :D
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#59 filmz-bullettooth 19 år siden

må give Tiny ret! Den voksede lidt igår, og det var heller ikke bare den samme ligning de kunne bruge igen. Der blev gravet lidt i deres barndom/søskende forhold, så helt klart et skridt i den rigtige retning med persongalleriet. M.h.t forklaringen på matematiken, ja så er det nok en fin balancegang immellem nørd/mainstream publikum....Tror de vil tabe for mange seere hvis det bliver for kompliceret.
--------- for rent ---------
Gravatar

#60 tiny 19 år siden

# 59

Ja, de er jo nødt til at distancere sig fra det store udbud af krimiserier, der vises. Det handler jo i bund i grund om, hvorvidt man fatter interesse/føler for karaktererne - nok til at følge med igen ugen efter. Jeg så fx Criminal Minds bagefter og den fangede mig slet ikke. Men måske er det fordi, det var føste gang, jeg så et helt afsnit.

Skriv ny kommentar: