Gravatar

#151 filmz-Bruce 19 år siden

Jep og den svenske og norske! Ja, hvad kan man sige?

Ord er overflødige!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#152 e-male 19 år siden

Nu kan der næsten kun komme gode nyheder. Bare for at komme med én så er eksporten af dannebrogsflag til mellemøsten steget kraftigt ;o)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#153 filmz-Bruce 19 år siden

#152 Stort :)

Jeg synes det er fint, der er kommet hul på bylden. Hellere mens vi stadig har mulighed for at tage hånd om vort samnfundssystem og være med til at styre tingenes gang.

Nu er dagsordenen kommet ud af det skjulte og imam'ernes ham er kastet. Af helvede til med dem som har løjet og arbejdet mod Danmark.

Frem med mænd som Khader. Og så kan man arrangere nok så mange dialog konferencer og spille nok så meget musik med Trille og svenske folkemusikere og tro på flower power med tørklæder og burkaer.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#154 e-male 19 år siden

Jeg synes det er supergodt initiativ Khader tager med at lave en forening for moderate muslimer i danmark, fordi dem tror jeg der er flest af i danmark.

Hvis ikke det var, fordi jeg altid har været iskold, hjerteløs liberalist kunne jeg godt finde på at stemme radikalt :)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#155 stefsims 19 år siden

Hvor var de Syriske myndigheder? Det er jo angreb på den danske stat. Som Khader sagde "Syrien er en diktaturstat, der kan ikke ske noget uden myndighedernes godkendelse." Vil de have krig?

Hvis der kun er nogle få ekstremister, hvorfor stopper de andre muslimer så ikke disse forskruede folk ? De må sgu da kunne se det er helt ude af proportioner det her..
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#156 NightHawk 19 år siden

Jeg har efter dagens afbrænding af den danske ambasade valgt, at gå aktivt ind i sagen og fra dags dato opsagt mit abonnement på Islamisk Tidende :)

På den anden side har det i den grad pisset mig af, at Abdul Laban, er blevet overset til den kommende Oscar uddeling.

Han burde jo klart ha været med i kategorien "Best comedic performance in a political thriller" :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#157 filmz-sanjo 19 år siden

Stoppe hvordan. De mennesker har deres egen tankegang.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#158 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden

Nu har vi jo altså ytringsfrihed under ansvar for domstolene og angående dit teoretiske spørgsmål så kender du vel injurieloven, medieansvarsloven og straffelovens §266 og §267 - som er relevante i denne sag.

Man (dvs. retten) har i midlertidigt fundet at du ikke kan påberåbe dig at være krænket fordi en avis bryder et billedforbud du har påbudt dig selv. Dit teoretiske eksempel er derfor også ude af propertion, fordi retten kan tage stilling i et sådant spørgsmål.
Om du har forstået den danske ytringsfrihed vil jeg derfor stille et spørgsmålstegn ved.
Gravatar

#159 NightHawk 19 år siden

# 80 -

Havde Abu Laban dog bare kendt til den glødende armbolt op i røven, så var det her cirkus-nummer aldrig gået så meget over gevind :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#160 stefsims 19 år siden

#157 Jeg er enig. Det var lidt en hentydning til http://filmz.dk/forum/item/17431/#103
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: