næh, men de må da skulle gøre et eller andet. Jeg kunne forestille mig at det var ligesom hvis vi åd en lort... I bedste fald kaster de vel bare op... :/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#252 En af min brors venner er muslim...han spiser gladeligt flæskesvær. Ja, faktisk er han helt vild med dem ;) Han er lige så "fanatisk" m.h.t. sin religion, som mange danskere er med deres kristendom. Jeg går f.eks. ikke i kirken om søndagen, og den eneste grund til at jeg går til jule-gudstjeneste, er fordi min farmor enormt gerne vil ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Hey, det var sku bare et spørgsmål, fordi jeg tit har tænkt over det. Jeg ville aldrig føle glæde ved at snyde en muslim til at spise bacon... honestly...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
det var nu også #253, der var langt over stregen, synes jeg. Det er helt naturligt at undres - den forklaring jeg har fået er at det ikke er en synd, hvis man ikke er klar over det, men hvis man finder ud af det bagefter skal man vist bede for at rette op på det (lidt ligesom katolikkernes syndsforladelse).
#251 filmz-Bruce 19 år siden
Hvis sådan noget sker ubevidst, har en muslim ikke skyld i det og så sker der ikke noget :)
#252 davenport 19 år siden
I bedste fald kaster de vel bare op... :/
#253 filmz-saku 19 år siden
#254 filmz-kaotmus 19 år siden
#255 filmz-Asta 19 år siden
#256 davenport 19 år siden
Jeg ville aldrig føle glæde ved at snyde en muslim til at spise bacon... honestly...
#257 filmz-sanjo 19 år siden
Tja hvad skulle der ske? Som Asta siger, så er der mange muslimer som faktisk spiser svinekød.
#258 stefsims 19 år siden
#259 filmz-kaotmus 19 år siden
#260 davenport 19 år siden