"Hvem var de forskellige personer, som levede for hhv. 75.000, 50.000, 25.000 og 10.000 år siden, og som lavede statistik over, hvor mange [dinoer] der blev født kontra hvor mange der døde dengang, ja, over dinodødeligheden og dinoernes gennemsnitsalder?"
I tråden 'jorden går under' gav BN udtryk for at man ikke kunne vide noget om menneskets vilkår fra før 4000 f.kr, i og med skiftsproget ikke var opfundet. (For slet ikke at tale om at BN hævdede der ikke fandtes mennesker før den tid).
Det er jo også et kendt faktum at skriftsproget ALDRIG er blevet brugt til at nedfælde noget usandt, og da SLET IKKE i religiøs sammenhæng. Faktisk har den katolske kirke, som både den danske folkekirke såvel som Jehovas vidner bygger på, jo ALDRIG nogensinde brugt skriftsproget til at manipulere og dræbe uskyldige. NIX!
Derimod er der jo ingen tvivl om at geologiske vidnesbyrd af forskellige slags, gang på gang, bevidst, har vildlet menneskeheden og forplumret enhver form for objektiv sandhed.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
I går diskuterede jeg med en kollega om hvorvidt man skulle snakke om kreativt design i sin undervisning, altså i et naturfag som f.eks. geografi eller fysik, hvis man skulle snakke om jordens skabelse og livets opståen. Hun mente at du burde man, om ikke andet for at hegle det ned, mens jeg selv er lidt ambivalent i forhold til det, da jeg ikke har lyst til at inddrage det gøgl i min undervisning. Det er i mine øjne lidt på niveau med, at snakke om nisser og trolde i biologi timen.
#71 rubberdub 16 år siden
Sir you make no sense what so ever?
#72 Michael Andersen 16 år siden
#73 rubberdub 16 år siden
#74 Patriarch 16 år siden
#75 rubberdub 16 år siden
#76 gi-jones 16 år siden
Derimod er der jo ingen tvivl om at geologiske vidnesbyrd af forskellige slags, gang på gang, bevidst, har vildlet menneskeheden og forplumret enhver form for objektiv sandhed.
#77 filmz-Bruce 16 år siden
#78 gi-jones 16 år siden
#79 filmz-Bruce 16 år siden
#80 inflector 16 år siden