Gravatar

#11 filmz-sanjo 21 år siden

hehe, det var et grineren afsnit :)
Det var da vist i sidste uge eller sådan noget.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#12 elwood 21 år siden

yep det utrolig hvad Barney kan gøre når han ikke er fuld 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 filmz-sanjo 21 år siden

hehe :)
Jep nu kan jeg huske hele afsnittet. Så ser han alkoholen igen, og så går det galt :D
Gravatar

#14 chandler75 21 år siden

Okay,

jeg sad netop og kiggede nøje efter og så kun én måne og vidste derfor at det var Jorden - og det er jo også derfor man er sikker på at der er nutiden - indtil man ser "Abe-Lincoln".

Er I sikre på at der er to måner? (jeg har kun set filmen i aften på TV2 og har den ikke på dvd, så jeg kan ikke tjekke...).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 filmz-sanjo 21 år siden

Kan da lige tjekke :)

Men nu kan man selv udforske det. En tidsmaskine kan købes på
ebay hehe :)
Gravatar

#16 filmz-vassago 21 år siden

Både Tim Burton, og daværende distributionschef hos Bruce Snyder, har begge udtalt at der ikke var en specifik mening med slutningen, og at den ikke kan forklares.

Bruce Snyder: "If the Truth be known, it wasn't really supposed to make sense, It was just supposed to go 'whoa', make you think... It's whatever you want it to be... But you've got to remember you just watched about talking monkeys in outer space..."

Mht til Johans forklaring (link i post 6), så giver den kun delvis mening - men forholder man sig til andet info i filmen, falder det helt fra hinanden. Det KAN ikke give mening. Selv på DVD forsøger de at forklare det, men det går ikke op :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#17 filmz-sanjo 21 år siden

Nu har jeg spolet frem og tilbage et par gange. Og det er rigtig nok at der er to måner. Man kan lige se et glimt af den anden måne...
Gravatar

#18 filmz-Munk 21 år siden

Genial auktion du hev frem der... bød selv på den i starten sammen med en bekendt i USA(som skulle stå for at få den med til DK), mens prisen var lav, men opgav pga. en hurtigt prisstigning..

Synes ellers den virker utroligt interresant.. ikke om den virke, men dette meget optimistiske forsøg tilbage i starten af 1900 tallet, ligesom jeg gerne ville have fingre i de breve!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

#19 21 år siden

Noget af de mest tåbelige i filmen (bortset fra at den er dårlig) er, at det hellige sted, som aberne kalder Calima, er sammensat af bogstaver fra sætningen "Caution Live Animals" el. lign.

Chancen at den abe, der først har set det, ikke lige tørrede skiltet af, og så, at der stod noget andet. Det er da det første som Marky Mark gør.

Det er fandeme langt ude.
Gravatar

#20 nakalay 21 år siden

#19 Aber har dårlig finmotorik, det kan være denne abe fandt udfordringen for stor. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.

Skriv ny kommentar: