Gravatar

#141 filmz-Bruce 14 år siden

Jeg vil gerne se American Psycho! Bourne Identity, jep! Bedste Bourne! Juno skal nok have en chance mere. Den var god, men på en måde lige sød nok.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#142 BN 14 år siden

#140:

Interessante film.

Først og fremmest er jeg jo glad for at se 'The Bourne Identity' på din liste. En af mine egne absolutte favoritter, som jeg til at begynde ikke syntes om, men som voksede hurtigt efter andet gennemsyn.

'Back to the Future' 1+2 er også geniale film. Michael J. Fox's signaturrolle, og det samme siges kan siges om Christopher Lloyd's herlige rolle som Doc.

'Zodiac' er den af mine to favoritter når det gælder David Fincher. (Den anden er 'Se7en'.) Sikken atmosfære og sikken spænding den indeholder, også selvom man kender udfaldet, hvis man som jeg har set diverse dokumentarudsendelser om USA's mange massemordere.

'Skønheden og Udyret' og 'The Fight Club' bryder jeg mig ikke rigtigt om - den førstnævnte fordi det er Disney's sædvanlige søde og kulørte stil; den anden synes jeg føles hul og tom.

'American Psycho', 'Juno' og 'The Woodsman' mangler jeg at få set.

'Cloverfield' holder jeg mig langt væk fra, da katastrofe- og monsterfilm ikke siger mig noget.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#143 Riqon 14 år siden

#141 - Det er gået op for mig, at jeg har mange flere sentimentale film på listen, end jeg først havde regnet med - det synes at være en kommentar, jeg ofte får, at mine film er for "søde". Jeg er åbenbart en mere blød fyr, end jeg havde antaget.

#142 - Haha, ja, jeg forventede heller ikke den store klapsalve for valget af en regulær Disneytegnefilm. Mht. Fight Club, så tror jeg godt, jeg ved, hvad du mener. Den er godt lavet, morsom, spændende koncept, men karaktererne bliver ikke hængende ved én efter rulleteksterne, og den dybere mening med galskaben skal man nok se længere efter. Anyway, af dem du dér mangler at få set vil jeg helt klart anbefale dig at opprioritere The Woodsman på din "to do" liste.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#144 filmz-Bruce 14 år siden

#141 Det er ikke et dårligt tegn :) Se mig som lystigt synger med på "the hills are alive with the sound of music"! Der er ikke noget galt med søde film, feel good film. Men jeg var nok mere en sucker for tonen i Reitmans Thank You For Smoking.

Woodsman var også sød! ;) Og Kevin Bacon har spillet med i en Kevin Bacon film, så hans faktor må være 0!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#145 BN 14 år siden

riqon (143) skrev:
Anyway, af dem du dér mangler at få set vil jeg helt klart anbefale dig at opprioritere The Woodsman på din "to do" liste.

Done! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#146 Riqon 14 år siden

bruce (144) skrev:
Der er ikke noget galt med søde film, feel good film. Men jeg var nok mere en sucker for tonen i Reitmans Thank You For Smoking

Well... me too... ;)
Gravatar

#147 wimmie 14 år siden

Mange gode film på listen. Back to the Future er jo ren nostalgi :D
Juno er også en af mine favoritter og resten er rigtig gode film.

Dog skal Fight Club lige have en chance mere ved lejlighed - den imponerede mig ikke specielt.

Den eneste jeg ikke har set er The Woodsman - men det kommer :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#148 Lord Beef Jerky 14 år siden

Bare fordi jeg gjorde det selvsamme i en anden tråd:

American Psycho - 4/6
Skønheden Og Udyret - 4/6
Zodiac - 4/6
The Bourne Identity - 4/6
Back to The Future - 6/6
Back To The Future Part II - 6/6
Juno - 5/6
Cloverfield - 4/6
The Woodsman - 5/6
Fight Club - 6/6

Ikke en dårlig film i listen for mit vedkommende, men sjovt at du synes bedre om Back To The Future Part II fremfor 1'eren. Som du selv siger har der sneget sig en masse sentimentalitet ind på din liste, heldigvis er det oftest den bedre ende af det sentimentale du synes om.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#149 Riqon 14 år siden

#148 - Ah ja, det er nok dig, der har påtalt det søde mest ;) mht. Back to the Future, så giver du jo selv dem begge 6 point, så det er vel ikke sjovt igen ;)
Gravatar

#150 Riqon 14 år siden

#147 - Jeg tvivler på, at Fight Club blir bedre ved gensyn...medmindre du sov første gang eller var fuld eller lignende ;) men som jeg sagde til BN, se at få set "The Woodsman", om ikke andet så bare for Bacons skyld.

Skriv ny kommentar: