Jeg er helt enig. Jeg har den også selv i min top 10, og det er også en god blanding af at det er ren nostalgi og at det er en hamrende god film med dejlige sange og dejlig musik.
Kan godt li' at du selv mener du bliver nødt til at skrive det ikke er en joke :)
Man kan lige så godt komme reaktionen i forkøbet, når man ved, man har mange imod sig ;) Dog kan jeg se, at jeg åbenbart ikke er helt alene om den holdning (tak for supporten, herrguth og Foeller).
The only way to beat a troll is to not play their game.
... og dens helt unikke stemning træder også tydeligt frem i London-musicalen ...
Jeg så musicalen i Lyceum Theatre sidste år, og det var en storslåede oplevelse. Tempoet var dog meget skuffende, og der var flere scenarier i musicalen, hvor atmosfæren blev ødelagt pga. et for højt tempo (både i musikken, dansen og skuespillet).
#361 Herrguth 15 år siden
Jeg har den også selv i min top 10, og det er også en god blanding af at det er ren nostalgi og at det er en hamrende god film med dejlige sange og dejlig musik.
#362 MMB 15 år siden
Sindssygt godt valg, og det er også min yndlingsdisneyfilm, og den var også på min top 25! 6/6
#363 Riqon 15 år siden
Man kan lige så godt komme reaktionen i forkøbet, når man ved, man har mange imod sig ;) Dog kan jeg se, at jeg åbenbart ikke er helt alene om den holdning (tak for supporten, herrguth og Foeller).
#364 BN 15 år siden
:-)
#365 MuManden 15 år siden
#366 Riqon 15 år siden
Bubber og B.S. - The Movie? Gid det aldrig må ske.
#367 MOVIE1000 15 år siden
gang på gang har BS reddet Bubber, men denne gang er det hans tur til at redde BS ;)
#368 Antlion 15 år siden
"The Lion King" får i hvert fald også 5/6 fra mig, selvom det er meget lang tid siden, at jeg har set den. Jeg ejer den desværre ikke på DVD.
#369 BN 15 år siden
Kom så med din nr. 1!
;-)
#370 Antlion 15 år siden
Jeg så musicalen i Lyceum Theatre sidste år, og det var en storslåede oplevelse. Tempoet var dog meget skuffende, og der var flere scenarier i musicalen, hvor atmosfæren blev ødelagt pga. et for højt tempo (både i musikken, dansen og skuespillet).