Gravatar

#61 Riqon 14 år siden

#58 - Næ, ikke endnu. Jeg har fået den anbefalet af en studiekammerat.
#59 - Jeg tror faktisk, en del ville være enige med dig mht. The Rock og enhver anden Michael Bay-film for den sags skyld. Hans seneste Transformers har da heller ikke hjulpet på hans omdømme.
#60 - Præcis.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#62 filmz-Bruce 14 år siden

#61 Kan anbefale den ihvertfald! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#63 MOVIE1000 14 år siden

#61 Transformers er en rigtig go film, 2eren :( en rigtig stor skuffelse.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#64 BN 14 år siden

#157:

'Inside Man' er også en af mine egne favoritfilm. En utrolig veloplagt film med et enkelt, men genialt plot. ... Sjældent har man været så tæt på at kunne bifalde et bankrøveri! :-)

'Catch Me If You Can' er en ret god film og efter min mening bedre end både 'War of the Worlds' og 'The Terminal', nu hvor vi er inde på Spielberg's nyere film.

'Leon' er også en ganske udmærket film, hvor Gary Oldman er i hopla som ondskabsfuld skurk og hvor Natalie Portman og Jean Rean

'The Matrix Reloaded' lignede til at begynde med en god fortsættelse til 'The Matrix', men i det lange løb skuffede den mig lidt. Jeg kan dog også bedre lide 'Reloaded' end 'Revolutions'.

'House of Sand and Fog' brød jeg mig ikke om. Jeg synes, den var fortænkt, ulogisk og deprimerende på den ufede, uinteressante måde.

Resten af filmene på listen har jeg ikke set.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#65 filmzkim 14 år siden

The Happening slår Saw-filmene i badness -.-''
Gravatar

#66 filmzkim 14 år siden

Er meget enig med rigon angående The Village og Secret Window!
Gravatar

#67 Lord Beef Jerky 14 år siden

The Matrix Reloaded anser jeg, som en af de værste film jeg har set... har vist været igennem det i en anden tråd, men det småfilosofiske tager komplet overhånd, og det underholdende er malplaceret og ligegyldigt i mine øjne. Robocop fortjener dog sin plads, den er så satans brutal og dejlig 80'er... jeg elsker Verhoeven, den gale hollænder. Til sidst vil jeg gerne støtte din opbakning til The Rock, det er absolut den eneste gode Michael Bay film jeg har set (og jeg har vist næsten set dem alle), og den holder et fint tempo og er spækket med opfindsomhed.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#68 MuManden 14 år siden

bn (64) skrev:
'Leon' er også en ganske udmærket film, hvor Gary Oldman er i hopla som ondskabsfuld skurk og hvor Natalie Portman og Jean Rean

...? Jeg venter spændt. ;-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#69 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jean Rean er for sej!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#70 Riqon 14 år siden

#67 - Why thank you for your honesty ;D
#68 - Well, resten sagde vel bare sig selv :)
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: