Sidste år købte jeg ikke det store på festivalpladsen, grundet priserne,lange køer og fordi jeg havde travlt med at høre musik. Så længe jeg har nok øl i min camp, så overlever jeg nok. :) Men tak for heads up. ;)
Nuii...folk kan ikke forstå, at der ikke er noget venteområde om fredagen...(taler om folk på Facebook). Tror der bliver lidt kaos, når de folk, der kommer fredag skal smides væk fra venteområdet. Men altså, hvor svært er det: kl. 8.00 lørdag morgen åbner venteområdet...
Jeg er helt enig med Roskildes udtalelse om, at før det tidspunkt, er det ikke festivalens ansvar at sørge for de ventende...den forbandede hegnvæltning er godt nok noget af det mest irriterende, der er sket...og alle dem, der har været med fra 2006 og frem tror det er sådan, det skal være.
#117 Synes sgu det er fint nok de strammer lidt mere op om det! Sidste år da hegnet blev væltet sent om aftenen dagen før de skulle være åbnet, det var rent ud sagt kaos!
#111 MMB 14 år siden
Sidste år købte jeg ikke det store på festivalpladsen, grundet priserne,lange køer og fordi jeg havde travlt med at høre musik. Så længe jeg har nok øl i min camp, så overlever jeg nok. :) Men tak for heads up. ;)
#112 Skeloboy 14 år siden
#113 Skeloboy 14 år siden
Det går den forkerte vej...det kan stadig tippe begge veje...det er meget spændende at følge det dag for dag...:)
#114 Lord Beef Jerky 14 år siden
#115 Skeloboy 14 år siden
Jeg er helt enig med Roskildes udtalelse om, at før det tidspunkt, er det ikke festivalens ansvar at sørge for de ventende...den forbandede hegnvæltning er godt nok noget af det mest irriterende, der er sket...og alle dem, der har været med fra 2006 og frem tror det er sådan, det skal være.
#116 frankdrebin 14 år siden
#117 Skeloboy 14 år siden
Men jeg trøster mig med, at de fleste af de klaphatte, der brokker sig og er irriterende...er teenagere...(no offence, Foeller...:)
#118 frankdrebin 14 år siden
#119 Skeloboy 14 år siden
#120 frankdrebin 14 år siden
Vores lejr regner med at slå os ned i agora K, nede ved Uxo-bar, og lige ved siden af søen :)