#121 - helt sikkert, det har også været megaskægt de gange, jeg har været med. Det koster selvfølgelig også en kasse bajer til ham, der tager mit telt med.
Det er heller ikke fordi jeg har noget imod at stå i venteområdet.. Det var da hegnet blev væltet før tid, og vi knap nok kunne finde en plads da vi ankom 4-5 timer efter det var blevet væltet! Det var sgu surt! Men vi fik da en plads langt om længe, nede i Agora J
#124 - det samme med os, og så fandt vi ud af, at J var et fedt sted...og vi lyder rigtig gamle, når vi siger det, men det er rart at slippe for de store efterskolelejre og technolejrene...og superlarmende svenskere...:)
#124 Vi var endda i venteområdet, men havde også store problemer med at finde plads. vi løb ind, og hele campingområdet lignede allerede, at det havde stået der i en uge. Hegnvæltning = pis og papir!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Jeg kommer ved 9-10 tiden på lørdag, og vi forventer at få vores lejr i C, hvor vi også var sidste år. Det ligger rigtig fint, og selvom jeg hellere ville være i øst i år, så var stemningen i lejren for vest, og det er også fint.
#121 Lord Beef Jerky 14 år siden
#122 Lord Beef Jerky 14 år siden
#123 Skeloboy 14 år siden
Vi har booket i J
#124 frankdrebin 14 år siden
#125 Skeloboy 14 år siden
#126 Lord Beef Jerky 14 år siden
#127 MMB 14 år siden
Helt i orden. :P
Jeg kommer ved 9-10 tiden på lørdag, og vi forventer at få vores lejr i C, hvor vi også var sidste år. Det ligger rigtig fint, og selvom jeg hellere ville være i øst i år, så var stemningen i lejren for vest, og det er også fint.
Jeg glæder mig rigtig meget. :)
#128 frankdrebin 14 år siden
Jeg er heller ikke så meget for de efterskole-lejre.. Vi lå lige ved siden af en sidste år.. "Camp Glowing Cock's & Glitter Klitterne" hed de.. -.-
Mage til irriterende unge skal man lede længe efter :)
#129 Skeloboy 14 år siden
#130 frankdrebin 14 år siden