Gravatar

#141 Skeloboy 14 år siden

#136 - jeg forstår ikke folk, der synes Prince er fedt?

#139 - selvfølgelig behøver du ikke se det hele af koncerterne for at kunne bedømme det...slap nu af.

Rising, 4/6
Iceage, 1/6
By The Patient, 3/6
Chimes & Bells, 5/6
Sick Of It All, 4/6
Valient Thorr, 4/6
Gorillaz, 1/6
Porcupine Tree, 4/6
Meshuggah, 4/6
Dizzy Mizz Lizzy, 4/6
Alice in Chains, 5/6
Boban I Marko Markovic Orchestra, 5/6
Nissennenmondai, 3/6
Them Crooked Vulturus, 4/6
Health, 6/6
Staff Benda Billili, 5/6
Orchestra Poly-Rythmo De Cotonou, 5/6
Bonaparte, 4/6
Muse, 3/6

Og nej, har ikke set alle koncerterne fuldt

Jeg er lidt træt af, at jeg gik glip af Patti Smith og Converge. Men det går nok, er alligevel gået glip af så meget i min festivalkarriere.
Gravatar

#142 MMB 14 år siden

Han er jo kendt for at være fantastisk live, og nej, jeg er ikke Prince fan.
Det mener jeg, man skal. Du bedømmer jo heller ikke en CD ud fra 5 numre.
Gravatar

#143 Skeloboy 14 år siden

#142 - men du kan jo sagtens sige: "det jeg hørte af Alice in Chains = 5/6"

Og det er ligemeget om han er fantastisk live...hvis musikken er ringe.
Gravatar

#144 MMB 14 år siden

Skeloboy (143) skrev:
#142 - men du kan jo sagtens sige: "det jeg hørte af Alice in Chains = 5/6"

Og det er ligemeget om han er fantastisk live...hvis musikken er ringe.

Ja, det kan man, men jeg synes ikke det er en fair bedømmelse at give.
Gravatar

#145 filmz-Bruce 14 år siden

Prince bestemmer om han vil være fantastisk eller elendig live. Han har altid vist sig at være kunstneren der bestemmer. Og han er safsuseme en ferm live kunstner, når han vil.

Og så vil jeg sige, at meget af hans musik ER ringe, men til gengæld producerer han så overdådige mængder, at der er riiiigeligt godt repertoire til at fylde to koncerter med forskellige numre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#146 Lord Beef Jerky 14 år siden

#139 For det første kom han lige 20 minutter for sent ud... dette valgte han at løse med, at få en eller anden idiot til at komme ud og spille lidt mundharmonika og senere en anden til at gejle publikum op med at række hænderne op i vejret. Det virkede på mig latterligt og komplet ligegyldigt. Når han så kommer ud, så stråler arrogancen ud af ham, og hans over 10 minutter lange versioner af samtlige af hans numre fandt jeg kedelige og repetitive. Udover det var selve performancen præget enormt af aftalt spil... jeg ved godt at det hører til hans status, men lidt mere leg og spontanitet ville være at foretrække. Jeg synes sgu bare det var pissekedeligt.

Og ja, jeg synes godt at jeg kan bedømme en koncert, selvom jeg er gået glip af et enkelt nummer. At du ikke gør, er så dit problem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#147 JannikAnd 14 år siden

#146 - Var det ikke tekniske problemer, der var årsagen til forsinkelsen? Der stod jo fem teknikere på scenen og arbejdede, så sveden løb.
Gravatar

#148 MMB 14 år siden

Tja, okay. Jeg kan ikke sige så meget andet, end at jeg er uenig. Det eneste, der gør det til en 5/6 i stedet for 6/6 var negerkvindens soloting og lidt for meget mundharmonika, selvom han fandme var vild på mundharmonikaen.

Jo, det var det netop...
Gravatar

#149 Lord Beef Jerky 14 år siden

#147 Måske? Jeg ville stadig foretrække klar besked fremfor pinlig mundharmonika og jubelidioten der kastede sine hænder i vejret.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#150 RasmusFL 14 år siden

Joensuu 1685, 4½/6
Rising, 2/6
Gorillaz 4/6
Dizzy Miss Lizzy 4/6
Porcupine Tree 5/6 (så kun den sidste halve time, men daaamn en kraftpræstation)
Patti Smith, 5/6
The National 4/6 (årets skuffelse, et af mine yndlingsbands)
Den Sorte Skole, 5/6
Pendulum 6/6 (årets overraskelse)
The Prodigy 4/6
The Temper Trap 6/6 (vanvittigt veleksekveret mainstream pop/rock, en overdådig fornøjelse)

Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"

Skriv ny kommentar: