Gravatar

#151 MMB 13 år siden

#149

Jeg tror, det skyldes, at de ikke vidste, hvor lang tid det ville vare, og at det lige så godt kunne have været 5 minutter som et kvarter. Så jeg må indrømme, at jeg ikke forstår din kritik, og mundharmonikaen var jo bare underholdning, så vi ikke skulle stå og kigge på ingenting.
Vi snakker altså kun om sølle 15 minutter, som ikke var Prince's skyld.
Gravatar

#152 Kochie 13 år siden

Foeller (151) skrev:
#149

Jeg tror, det skyldes, at de ikke vidste, hvor lang tid det ville vare, og at det lige så godt kunne have været 5 minutter som et kvarter. Så jeg må indrømme, at jeg ikke forstår din kritik, og mundharmonikaen var jo bare underholdning, så vi ikke skulle stå og kigge på ingenting.
Vi snakker altså kun om sølle 15 minutter, som ikke var Prince's skyld.

Sølle 15 minutter er 900 sekunder for meget, og uagtet hvis skyld det er, er det da rimelig dårlig stil ikke at sende en roadie eller lignende ud for at sige, at der altså er kvaler med lyden, men at der arbejdes på højtryk og koncerten snart vil gå igang. Det andet er jo bare fjollet.
Gravatar

#153 Skeloboy 13 år siden

#152 - helt enig. Til Them Crooked Vultures blev det da sagt, at de var 15 minutter for sent...det kunne man sgu også have gjort til Prince...på den anden side, så var jeg der ikke...:)

#154 davidguetta 5 år siden

[Indlæg er markeret som spam]

Skriv ny kommentar: