Brendan Gleason har gjort det godt i mange film, især i In Bruges, men jeg nævner altså hans rolle i Lake Placid, blot fordi hans kommentar deri, er så pragtfulde sarkastiske.
Lake Placid er en Creature Feature med superlækker humor iøvrigt. Virker som en film som virkelig er gået under radaren.
Vi har efterhånden haft mange gengangere og jeg tror der er enighed om at det er ligemeget - efterhånden vil det være ret svært at huske om navnet har været smidt på bordet før ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#396 Lidt forudsigeligt valg her, men The Blind Side har hendes bedste præstation. Jeg bryder mig generelt ikke om Bullock, og finder hende endda til tider belastende, men i The Blind Side ramte hun sgu typen ret perfekt, og gav lidt mere af sig selv end hun plejer.
Vanessa Hudgens?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#391 filmz-Bruce 15 år siden
#392 misuma 15 år siden
Lake Placid er en Creature Feature med superlækker humor iøvrigt. Virker som en film som virkelig er gået under radaren.
Thomas Jane?
#393 filmz-Bruce 15 år siden
#394 misuma 15 år siden
Nøj, jeg havde det vildeste crush på Shue da jeg første gang så Adventures in Babysitting. Elsker den film og har den stadig på vhs.
http://www.imdb.com/title/tt0092513/
On topic - Thomas Jane?
#395 chronaden 15 år siden
Han er bleven nævnt :)
Kan du så lige chille lidt og lad andre svare :D
#396 wimmie 15 år siden
Sandra Bullock?
#397 misuma 15 år siden
#398 wimmie 15 år siden
Vi har efterhånden haft mange gengangere og jeg tror der er enighed om at det er ligemeget - efterhånden vil det være ret svært at huske om navnet har været smidt på bordet før ;)
#399 misuma 15 år siden
Tråden bliver jo heller ikke mindre interessant af at høre forskellige folks bud på en særlig god præstation imo
#400 Lord Beef Jerky 15 år siden
Vanessa Hudgens?