Der fik jeg da rigtigt nok dræbt tråden! Er der da slet ingen der kender til Marc Warren? Han er nok mest kendt fra de to BBC mini-serier "Hustle" og "State of Play", men han har blandt andet også været med i 3 afsnit af "Band of Brothers". Fra film har han ikke været med i ret mange kendte film, men han har dog haft en birolle i både "Hooligans" og "Wanted".
Men lad os skifte til en anden person som nogle flere formentlig kan være med på.
Kevin Smith?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#641 State of Play er en noget wuzzet rolle og han gør det fint i BoB, men det er så absolut i Hooligans han leverer den bedste præstation. Der spiller han fornemt overfor ingen ringere end Jax fra Sons of Anarchy!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Der fik jeg da rigtigt nok dræbt tråden! Er der da slet ingen der kender til Marc Warren? Han er nok mest kendt fra de to BBC mini-serier "Hustle" og "State of Play", men han har blandt andet også været med i 3 afsnit af "Band of Brothers". Fra film har han ikke været med i ret mange kendte film, men han har dog haft en birolle i både "Hooligans" og "Wanted".
Men lad os skifte til en anden person som nogle flere formentlig kan være med på.
Jeg faldt ind i en tv-serie på to afsnit om et fiktivt miljøtopmøde a la det i København for nylig, og politikken bag, hvor han leverede en glimrende præstation som lusket proffesionel lobbyist, der nærmest ved et tilfælde befandt sig på den "rigtige" side... fandt aldrig ud af hvad den hed, men var fint underholdt, selvom vi snakker midt om natten... Edit det var "Burn Up" der var tale om...
Diplomacy is the art of saying "Nice doggie" until you can find a rock.
Har kun set ham i Harry Potter filmene, så det bliver Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, hvor han gør det fremragende, og han minder rigtig meget om den Lupus/Lupin, jeg på forhånd forestillede mig!
Jeg prøver igen :) Jeg har desværre ikke fået set That Evening Sun, hvor han eftersigende giver en Oscar præstation, så det må blive imellem Into The Wild og rollen som Deep Throat i All The Presidents Men. Der tager hans rolle i Into The Wild stikket!
Trevor Howard?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#641 Kruse 14 år siden
Kevin Smith?
#642 chronaden 14 år siden
mini-serier og bi-roller, havde du regnet med nogen ku den? :P
#643 BN 14 år siden
"Water witty"? ;-)
#644 filmz-Bruce 14 år siden
#645 elwood 14 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#646 Fynboen 14 år siden
Jeg faldt ind i en tv-serie på to afsnit om et fiktivt miljøtopmøde a la det i København for nylig, og politikken bag, hvor han leverede en glimrende præstation som lusket proffesionel lobbyist, der nærmest ved et tilfælde befandt sig på den "rigtige" side... fandt aldrig ud af hvad den hed, men var fint underholdt, selvom vi snakker midt om natten...
Edit det var "Burn Up" der var tale om...
#647 filmz-Bruce 14 år siden
David Thewlis?
#648 MMB 14 år siden
Har kun set ham i Harry Potter filmene, så det bliver Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, hvor han gør det fremragende, og han minder rigtig meget om den Lupus/Lupin, jeg på forhånd forestillede mig!
Hal Holbrook?
#649 filmz-Bruce 14 år siden
Trevor Howard?
#650 sluppermand 14 år siden
James Cagney