Gravatar

#151 misuma 13 år siden

Jeg har set alle sammen på listen undtagen Zombi 2. Som nævnt tidligere, er din prioritering meget lig min egen. Herligt.

Måske er Cannibal Holocaust snart moden til et gensyn. Til trods for filmens tydelige alder, rammer visse scener stadig hårdt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#152 NightHawk 13 år siden

rammy (147) skrev:
#145: Tak for det NightHawk og thumbs up til dig for at besøge og læse bloggen! Jeg har set 'Never Sleep Again : The Elm Street Legacy' og det er uden tvivl et must see for alle med interesse for 'A Nightmare On Elm Street'-francisen eller bare horror i det hele taget.

Jeg har stadig "Never Sleep Again : The Elm street Legacy" stående i folie på hylden, men regner først med at se den i morgen aften, da jeg sidder og skriver på en anmeldelse lige nu. Kan dog næsten ikke vente med at få den set, nu hvor du også varmt anbefaler dokumentaren.

Jeg vil også anbefale dig (og alle andre) at se 'Not Quite Hollywood: The Wild, Untold Story of Ozploitation!' fra 2008 og 'Machete Maidens Unleashed!' fra 2010. De tager exploitation-genren under kærlig behandling og det er super informativt og rasende underholdende.

Super! De lyder begge to ganske interessante, så de bliver lige noteret ned. Tak for anbefalingerne.

Til dit sidste spørgsmål kan jeg kun svare at der bliver desværre ingen anmeldelser af nogle af de nævnte titler eller kommende dokumentar-film på bloggen. Det kunne være interessant, men jeg holder mig til at anmelde fiktion.

Ok, ja det er da ærgeligt, for det kunne have været en interessant tilføjelse til din blog. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#153 rammy 13 år siden

Hvis der er nogle der har mistet overblikket over hvad det er at vi snakker om, så er det min Top 10 liste over de bedste horror-film nogensinde. Listen (samt en masse anmeldelser) kan læses på bloggen 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents', og den finder du lige her http://sorensencinema.blogspot.com.
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#154 rammy 13 år siden

#151: Kan du så komme i gang med 'Zombi 2'! Jeg kan anbefale dig Another World Entertainment's danske udgivelse af filmen - under titlen 'Rædslernes grønne ø'. Eller du kan også vente til d.25/10 når amerikanske Blue Underground kommer med en Ultimate Edition på både dvd og Blu-ray!
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#155 rammy 13 år siden

#152: Uh, du har mange spændende timer foran dig min ven!
Gravatar

#156 misuma 13 år siden

Rædslernes Grønne Ø? Damn, så har jeg kigget på den en del gange i en af BB's rodekasser.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#157 Slettet Bruger [2665910163] 13 år siden

Den danske udgave er ganske glimrende. :)
Gravatar

#158 rammy 13 år siden

#156: Hehe - ja, den er fræk! Jeg har ellers gjort opmærksom på den danske titel i anmeldelsen. Og som #157 siger, så er det en fin udgivelse!
Gravatar

#159 Collateral 13 år siden

Kender du Arrow Video? Har deres BD udgivelser af Romeros originale zombietrilogi, og de er voldsomt lækre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#160 rammy 13 år siden

Jeg må lige minde jer om at slå en smut forbi 'Sørensen Exploitation Cinema Proudly Presents' på facebook. Ind og tryk 'Syntes godt om' lige HER. Hjælp på den måde med at udbrede kendskabet til bloggen. I vil ikke blive spammet eller genereret på nogen måde!

Skriv ny kommentar: