Gravatar

#131 Slettet Bruger [3083186144] 11 år siden

Fra Twitter:

Totalbiscuit skrev:
Film critics are wimps and should probably try videogames to get used to framerates of the 21st century - http://bit.ly/WIyzX5

:D
Gravatar

#132 jessup 11 år siden

#131 Det er altid noget at personen ikke sammenligner ethvert nyt tiltag indenfor film med overgangen til lydfilm.

Jeg siger ikke Cameron er ond, men se bare Robert Mcnamara han sørgede for udbredelsen sikkerhedselen i bilerne og senere stod han bag brandbombningen af Japan der dræbte op imod 1 million civile.

This is just until June
Gravatar

#133 Wangsgaard 11 år siden

Empire skrev:
So what, finally, of that other embellishment, the history-making visual treatment? 48 frames per second is, as they say, something else. And you can take that both ways. On the one hand, the crispness of detail is almost overwhelming, whether you’re noticing the seam down the back of Gandalf’s hat, or repulsed by the scabby goitre dangling from the Great Goblin’s (Barry Humphries) hideously distended face. On the other, there’s something about the lack of grain and motion blur that oddly makes the movie feel less epic — it’s so immediate and intimate that the distance between seat and screen is all but removed. This may make you feel more thrillingly part of the action, or it may diminish the spectacle and unflatteringly highlight the film’s more set-bound nature. Something to bear in mind when deciding if you’re going to seek out the upgraded experience.
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#134 MMB 11 år siden

jessup (132) skrev:
Jeg siger ikke Cameron er ond, men se bare Robert Mcnamara han sørgede for udbredelsen sikkerhedselen i bilerne og senere stod han bag brandbombningen af Japan der dræbte op imod 1 million civile.

Det er vist så unuanceret, som det overhovedet kan blive.
Gravatar

#135 jessup 11 år siden

Sarkasme er ofte unuanceret.
This is just until June
Gravatar

#136 MMB 11 år siden

jessup (135) skrev:
Sarkasme er ofte unuanceret.

Well, jeg tror, det er langt de færreste, som kender til McNamaras liv i detaljer herinde, så umiddelbart vil jeg tro, at din joke gik tabt på stort set alle. :)
Gravatar

#137 jessup 11 år siden

Foeller (136) skrev:
Well, jeg tror, det er langt de færreste, som kender til McNamaras liv i detaljer herinde, så umiddelbart vil jeg tro, at din joke gik tabt på stort set alle. :)

Nej men the gist of it håber jeg - hååååååber jeg.Ellers havde jeg også skrevet det lidt kortere.

Cam er ikke et totalt svin men det er bare ligesom: Robert, seler og brande -u know?:)
This is just until June
Gravatar

#138 Outbound Sith 11 år siden

Enhver filmnørd med respekt for sig selv har vel set "The Fog of War"...? :)
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#139 MMB 11 år siden

Outbound Sith (138) skrev:
Enhver filmnørd med respekt for sig selv har vel set "The Fog of War"...? :)

Jeg vil gerne vædde på, at mindst halvdelen af dette forum ikke har set den. :P

jessup (137) skrev:
Nej men the gist of it håber jeg - hååååååber jeg.Ellers havde jeg også skrevet det lidt kortere.

Cam er ikke et totalt svin men det er bare ligesom: Robert, seler og brande -u know?:)

Ja, jeg forstår godt din pointe. :)
Gravatar

#140 Michael Andersen 11 år siden

Outbound Sith (129) skrev:
Hørt! Der er så vidt jeg ved ikke andre film på vej, som er optaget med HFR (bortset fra Hobbitten 2+3 og muligvis de der Avatar-sequels), så det virker vildt overgearet, at alle biografer nu har kastet penge efter opdateret udstyr...

Det er altså ikke alle der har :)
Smile, you son of a bitch!

Skriv ny kommentar: