Nummer 11 - Raiders of the Lost Ark - 1981 Indiana Jones filmene er fantastiske, da man kommer i en helt unik stemning, når man man ser filmene, som man ikke ser nogen andre steder.
Raiders of the Lost Ark er min yndlings Indiana Jones, selvom jeg synes, at de alle sammen er gode (også Krystalkraniets Kongerige).
Steven Spielberg og Harrison Ford viste sig at være en genial kombination.
Harrison Ford er som skabt til dén rolle. Indy-filmene er bedre end en tur i Tivolis rutchebane - det er en gang sjov og ballade og spænding af højeste kvalitet. Selvom ingen af Indy-filmene kommer i nærheden af min Top 20, kan jeg godt forstå, at millioner af filmfans har følt sig tiltrukket af dem.
Efter 2 lidt oplagte valg, tror jeg, at folk vil blive ret overraskede over i morgens film. Det er i hvert fald ikke en film, jeg har set på nogens topliste endnu. Filmen er efter min mening ret overset film uden at være fuldstændig ukendt. :)
Kan ikke love, at jeg får tid til en lang beskrivelse pga. en travl uge, men håber da, at I finder min liste spændende alligevel. :)
Efter 2 lidt oplagte valg, tror jeg, at folk vil blive ret overraskede over i morgens film. Det er i hvert fald ikke en film, jeg har set på nogens topliste endnu. Filmen er efter min mening ret overset film uden at være fuldstændig ukendt. :)
Pledge This?
Ved i hvert fald at Nayze har den på sin liste ;p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#171 MMB 14 år siden
Indiana Jones filmene er fantastiske, da man kommer i en helt unik stemning, når man man ser filmene, som man ikke ser nogen andre steder.
Raiders of the Lost Ark er min yndlings Indiana Jones, selvom jeg synes, at de alle sammen er gode (også Krystalkraniets Kongerige).
Steven Spielberg og Harrison Ford viste sig at være en genial kombination.
#172 BN 14 år siden
Harrison Ford er som skabt til dén rolle. Indy-filmene er bedre end en tur i Tivolis rutchebane - det er en gang sjov og ballade og spænding af højeste kvalitet. Selvom ingen af Indy-filmene kommer i nærheden af min Top 20, kan jeg godt forstå, at millioner af filmfans har følt sig tiltrukket af dem.
#173 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#174 Lord Beef Jerky 14 år siden
#175 MOVIE1000 14 år siden
#176 MMB 14 år siden
Kan ikke love, at jeg får tid til en lang beskrivelse pga. en travl uge, men håber da, at I finder min liste spændende alligevel. :)
#177 filmz-Bruce 14 år siden
#176 Ser frem til dit valg :o)
#178 wimmie 14 år siden
Pledge This?
Ved i hvert fald at Nayze har den på sin liste ;p
#179 filmz-Bruce 14 år siden
#180 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"