1. Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back 2. Raiders of the Lost Ark 3. The Shawshank Redemption 4. Goodfellas (hold kæft hvor er jeg sikker i min sag her, det er uden tvivl din #1) 5. The Godfather
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Nummer 1 - Catwoman - 2004 Denne film er fantastisk! Catwoman uden Batman er en fremragende ide, og jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er set før.
Filmen er fantastisk på alle leder og kanter. Computereffekterne er helt i top, de er de eneste effekter, der rent faktisk er på niveau med Avatar. Derudover er Catwoman's kustome fantastisk lavet: Ørerne gør virkelig, at Halle Berry bliver ekstra Mickey Mouse fræk. Filmen indeholder desuden nogle fantastiske actionscener, som ærlig talt ikke er set bedre nogen steder.
Historien er noget andet, jeg må fremhæve. Den er fantastisk fra start til slut. Dialogen er dog det, der trækker filmen helt op på 1. pladsen, se bare her:
Patience Philips: I'm Sorry! George Hedare: Sorry? Sorry is not nearly enough! Patience Philips: Ok, then lemme try the remix. I'm sorry for every second I wasted working for an UNtalented, UNethical, egomaniac like you! George Hedare: Clean out your cubicle. You are fired.
og her:
Tom Lone: Hello, Miss Phillips. Patience Philips: Hi. [to Sally] Patience Philips: This is the officer I was telling you about from earlier. Tom Lone: Detective Lone. Tom Lone. Sally: God that's such a good name. Tom Lone rhymes with cone, bone, phone. Not the rhyming's all that important. I must be in my cubicle alone.
#301 MMB 14 år siden
Har ikke set Terminator. :)
Hvordan vil du så rangere Goodfellas og Taxi Driver?
Du er da også velkommen. :P
#302 Lord Beef Jerky 14 år siden
1. Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back
2. Raiders of the Lost Ark
3. The Shawshank Redemption
4. Goodfellas (hold kæft hvor er jeg sikker i min sag her, det er uden tvivl din #1)
5. The Godfather
#303 MMB 14 år siden
Hvordan kan du være så sikker på, at Goodfellas er min nummer 1? :)
#304 Lord Beef Jerky 14 år siden
#305 MOVIE1000 14 år siden
#306 Lord Beef Jerky 14 år siden
#307 churcheboy 14 år siden
#308 Riqon 14 år siden
#309 MMB 14 år siden
Denne film er fantastisk! Catwoman uden Batman er en fremragende ide, og jeg forstår ikke, hvorfor det ikke er set før.
Filmen er fantastisk på alle leder og kanter. Computereffekterne er helt i top, de er de eneste effekter, der rent faktisk er på niveau med Avatar. Derudover er Catwoman's kustome fantastisk lavet: Ørerne gør virkelig, at Halle Berry bliver ekstra Mickey Mouse fræk. Filmen indeholder desuden nogle fantastiske actionscener, som ærlig talt ikke er set bedre nogen steder.
Historien er noget andet, jeg må fremhæve. Den er fantastisk fra start til slut. Dialogen er dog det, der trækker filmen helt op på 1. pladsen, se bare her:
Patience Philips: I'm Sorry!
George Hedare: Sorry? Sorry is not nearly enough!
Patience Philips: Ok, then lemme try the remix. I'm sorry for every second I wasted working for an UNtalented, UNethical, egomaniac like you!
George Hedare: Clean out your cubicle. You are fired.
og her:
Tom Lone: Hello, Miss Phillips.
Patience Philips: Hi.
[to Sally]
Patience Philips: This is the officer I was telling you about from earlier.
Tom Lone: Detective Lone. Tom Lone.
Sally: God that's such a good name. Tom Lone rhymes with cone, bone, phone. Not the rhyming's all that important. I must be in my cubicle alone.
Denne film er forrygende!
#310 Riqon 14 år siden