Gravatar

#61 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg tror ikke at de vinder EM. Når det virkelig gælder tror jeg rutinen slår ind og den mener jeg ikke de har.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#62 mr gaijin 17 år siden

De kommer jo nok til at vinde over Sverige eller Rusland i kvartfinalen. Men de ender sandsynligvis i en semifinale med Spanien. Det vil helt sikkert blive en gyser.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#63 El vez 17 år siden

Holland legede jo med Frankrig.. Jeg var ret imponeret. Var der andre der lagde mærke til at Holland skulle have haft et frispark, lige inden da Frankrig scorede?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#64 NightHawk 17 år siden

Nu fik jeg desværre ikke meldt mig til i tide til manager spillet, men jeg følger da med i EM og her kommer mine bud på en kommende europamester, samt de to hold jeg har kastet min kærlighed på, nu hvor Danmark ikke er med.

Vinder blir enten ; Portugal, Holland eller Spanien.

Jeg håber dog på at mine teams ; Kroatien og Grækenland når længst. Kroatien spiller forrygende sammen, har en fightervilje af guds nåde og en farverig træner der siger spar to. Grækenland er den evige underdog. De lagde fint ud som sidst i 2004 og fik skabt det antal kontrachancer og dødbolde som plejer at være nok. Mod Sverige var det sidste touch bare ikke godt nok og så vinder man ingenting. Jeg tror dog de kommer igen i aften og basker russerne.

Mit bud på kamp 1. Sverige vs. Spanien som haiku digt, (en slags)

"Slatan på bolden.
Boldnæsen mangler.
Spanien gir Sverige en næse."

Spanien vinder 3-1. og Grækenland 2-0 over Rusland.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#65 NightHawk 17 år siden

Øv ha! til Slatan for at ødelægge mit smukke digt. :P

"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#66 filmz-sanjo 17 år siden

Efter at have set kampen i dag mellem Sverige og Spanien, så synes jeg ikke at Spanien virker så stærke. Hvis jeg skulle komme med et bud på en vinder af EM, så er det enten Holland eller Kroatien.

Der er et eller andet over det russiske spil som tiltalte mig. De spillede godt i dag. Fik skabt en hel masse chancer, kunne have vundet 3/4-0 hvis de bare scorede på de store chancer :)

Betting skal du nok holde dig væk fra ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#67 The Insider 17 år siden

Fra 13.-plads til en 4.-plads. Not bad :-) Det kører sgu stadigvæk for dig, honodelloce :-)
War. War never changes.
Gravatar

#68 mr gaijin 17 år siden

Fra en 3. plads til en 15. plads. Very bad :(

But it ain't over till the fat lady sings. Og jeg har tænkt mig at kidnappe kællingen og give hende en mundkurv på, indtil jeg rykker op igen :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#69 NightHawk 17 år siden

# 66 -

Hehe, ja ku' godt være jeg sku' følge dit råd, selvom jeg nu var ret tæt på med Spanien vs. Sverige. :)

Tror i stedet at jeg til i morgen, vil koncentrere mig om endnu et haiku digt som optakt til Tyrkiet vs. tjekkiet. ;)
Gravatar

#70 filmz-mrhands 17 år siden

#69 Endnu et? Du mangler at lave det første...

Skriv ny kommentar: