Gravatar

#201 Michael Andersen 14 år siden

Ha jeg kørte på arbejde i halvlegen, fordi jeg ikke gad høre mere på AGFs tidligere træner og ham den anden jubelnar, der kom i bukserne hver gang Spanien rørte bolden. Genial dit og genial dat og så taber de "geniale" til holdet der tabte til Luxembourg i kvalifikationen :D
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#202 filmz-ab 14 år siden

Han skal til Barca, skal han :-) så kan han blive endnu bedre :-)

You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#203 Kruse 14 år siden

#202: Såvidt jeg ved så er det de færreste spillere der bliver bedre af at komme til en sekunda-liga :P
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#204 The Insider 14 år siden

#203, [high_five.wav]
War. War never changes.
Gravatar

#205 Antlion 14 år siden

Hvor i al verden kom de 5 minutters ekstra tid fra?

Men... Uden tvivl en af de mest spændende VM-slutrunder i år!
Gravatar

#206 filmz-ab 14 år siden

Engelsk liga er næppe den bedste - fysisk stærke måske, men du ved selv, hvor du finder kunst :-) Det er heller ikke for ingen ting Fabregas selv vil væk, og vi så jo, hvordan Arsenal blev kørt over af Barca i år :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#207 The Insider 14 år siden

Den engelske liga er for den spanske, hvad det brasilianske landshold er for Luxembourgs. Okay, måske mildt overdrevet, men ikke langt fra!
War. War never changes.
Gravatar

#208 Kruse 14 år siden

#206: Den spanske liga er på ingen måde overlegen overfor den engelske liga. De to liga'er er meget tæt i niveau, og det svinger frem og tilbage om hvilken liga der er den bedste. Jeg vil nu stadig mene at den engelske er en smule bedre, selvom at Barcelona er det bedste hold.

Og Fabregas har på intet tidspunkt sagt at han vil til Barcelona nu. Han vil gerne til klubben på et tidspunkt i karrieren, og jeg tror først det bliver til næste år. Alt andet er rygter, spin og Barcelona-spillere der forsøger sig med gruppepres.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#209 filmz-jonasgr 14 år siden

Det er jo også lige meget det hele, når nu Mexico går hen og vinder VM.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#210 Åkepool 14 år siden

Kruse (195) skrev:
Sådan går det når man vælger ikke at bruge Fabregas. Man bliver straffet!!! ;)

Næ, sådan går det, når man vælger at starte med Torres på bænken. Går udfra at han starter inde næste gang, selvom træneren vist altid har haft et lille horn i siden på ham.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: