Gravatar

#211 filmz-Bruce 14 år siden

1.55 mål i gennemsnit i turneringen ifht. det mindste nogensinde 2.08 i indledende runde. Flot gået Adidas. Håber de har fået det optimale ud af deres lorte bold, som skulle gøre det sværere for målmændene. Synd bare, at så få kan sparke til den.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#212 filmz-jonasgr 14 år siden

Det er nok nærmere spillerne der er skyld i at der er scoret så få mål. De

1986 er i øvrigt en af de bedste slutrunder der har været afholdt, så helt dårligt er det ikke.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#213 Antlion 14 år siden

#211:

Jeg mener ikke, at man kan sætte det så statistisk op. Men selvom man vurderer de enkelte kampe, og ikke blot antal mål i alt, så har det været lidt kedeligt i år, ja.

Gravatar

#214 Michael Andersen 14 år siden

#211 Adidas er nu ikke så dumme. Det tyske firma har i flere måneder ladet spillerne i Bundesligaen teste deres VM-bold: Tyskland scorede 4 mål i deres første kamp ved VM. Genialt :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#215 filmz-Bruce 14 år siden

#213 Det er i mine øjne lidt betænkeligt, at tyskerne så ud til at være meget bedre med bolden. Alle 23 spillere har spillet med den i bundesligaen siden januar.

#214 Geez you beat me to it :)
Gravatar

#216 filmz-jonasgr 14 år siden

Det er professionelle spillere, så de skal være i stand til at vænne sig til sådan en bold. Det er hver gang de skifter bold, spillerne kommer med sådanne skriblerier.

At jeg så ikke kan forstå hvorfor de gang på gang skal udvikle en ny bold er en helt anden sag. For det er jo langt fra første gang at de har lavet sådan en bold. Det kan ligeså godt skyldes at slutrunden bliver spillet i Sydafrika og dertil hørende anderledes luftfugtighed (og vejr generelt). Eller at spillerne simpelthen er trætte, hvilket jeg så synes de har været ved de sidste par slutrunder. Og så er fodbold generelt blevet langt mere taktisk end det engang var. VM som i 1994 tror jeg aldrig vi kommer til at se igen. Det minder mest af alt om skak nu, hvor hver enkelt spiller har en opgave/funktion på banen.

Men jeg håber og tror på at når de store nationer møder hinanden, så kommer der lidt mere intensitet, hvilket vi kun har set i et par kampe indtil videre.

#214 Men ja jeg er da enig I at det giver Tyskland en fordel i forhold til de andre, selv om jeg dog ikke mener at det udelukkende er dette der gør det.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#217 filmz-Bruce 14 år siden

jonasgr (216) skrev:
Det er professionelle spillere, så de skal være i stand til at vænne sig til sådan en bold. Det er hver gang de skifter bold, spillerne kommer med sådanne skriblerier.

Jeg var top klasse bowlingspiller engang, tro det eller ej :) Hvis man gav mig en ny kugle, med en ny teknologi lige inden en turnering, så ville jeg have været lost. Nyt udstyr kræver tilvænning uanset om man er professionel eller ej.
Gravatar

#218 Antlion 14 år siden

...
Gravatar

#219 filmz-ab 14 år siden

De er meget tæt i niveau, ja. Men jeg tror faktisk, at den spanske liga er sværere generelt, da holdene simpelthen er så teknisk fremragende, og svære at spille imod....Jeg kan godt lide begge, så ingen grund til at snakke dette. Men for mig spilles bedst fodbold i spanien, selvom engelsk fodbold også er super underholdning, især når Arsenal. Jeg kan også godt lide tysk bold, især pga. deres trofaste publikum, som bare fylder stadions hver gang, selvom den bedste atmosfære på hele kloden må være i Liverpool :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#220 filmz-ab 14 år siden

Åkepool (210) skrev:
Næ, sådan går det, når man vælger at starte med Torres på bænken. Går udfra at han starter inde næste gang, selvom træneren vist altid har haft et lille horn i siden på ham.

han er bare ikke på sit gamle niveau, det så vi jo da han kom ind, så fair nok han er ude lige nu - andre er bedre.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: