Fabio Capello overvejer nu sin fremtid. - Nu må vi se, når vi kommer tilbage til London. Jeg vil se, om præsidenten for fodboldforbundet fortsat har tillid til mig, siger Capello, der har kontrakt til sommeren 2012
Tænk hvis vi havde en træner med samme selvkritik.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Haha, det var fandme genialt! Ved den argentinske jubel-scene kom et kamera helt tæt på. Og da en af de argentinske spillere vendte sig om, smækkede han hovedet hårdt lige ind i kameraet! Det så godt nok genialt ud :D
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Man skulle fandme tro det er danske dommere der dømmer VM i dag.. Det er da helt utroligt så ringe de er ! (både dem i den nuværende kamp og englands kamp tidligere...)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Og så laver dommeren lige endnu en kæmpefejl og selv på storskærmen kan de ikke se fejlen. Jeg tvivler på at hawk-eye overhovedet vil gøre en forskel. De kan åbenbart ikke engang finde ud af at tyde en storskærm.
Når der er dommere som på den måde afgører fodboldkampe, så er der godt nok ikke meget ved det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#521 filmz-Bruce 14 år siden
#522 loki 14 år siden
#523 filmz-jonasgr 14 år siden
Og så kan de ellers råbe [url= når de vil.
'Cause I'm evil"
#524 filmz-Bruce 14 år siden
Fabio Capello overvejer nu sin fremtid. - Nu må vi se, når vi kommer tilbage til London. Jeg vil se, om præsidenten for fodboldforbundet fortsat har tillid til mig, siger Capello, der har kontrakt til sommeren 2012
Tænk hvis vi havde en træner med samme selvkritik.
#525 Kruse 14 år siden
#526 dyg 14 år siden
#527 Kruse 14 år siden
#528 loki 14 år siden
Ja lol, den gad jeg godt se i replay.
#529 HonoDelLoce 14 år siden
#530 filmz-jonasgr 14 år siden
Jeg tvivler på at hawk-eye overhovedet vil gøre en forskel. De kan åbenbart ikke engang finde ud af at tyde en storskærm.
Når der er dommere som på den måde afgører fodboldkampe, så er der godt nok ikke meget ved det.
'Cause I'm evil"