Gravatar

#531 Scherlund 14 år siden

#530 De kan vise den nok så meget på storskærm. Dommeren må ikke ændre end dom på baggrund af tv-billeder. Så lige der gør dommeren det godt. Men det er stadig sindsygt at en så stor offside ikke bliver dømt.
Gravatar

#532 HonoDelLoce 14 år siden

jonasgr (530) skrev:
Og så laver dommeren lige endnu en kæmpefejl og selv på storskærmen kan de ikke se fejlen.
Jeg tvivler på at hawk-eye overhovedet vil gøre en forskel. De kan åbenbart ikke engang finde ud af at tyde en storskærm.

Når der er dommere som på den måde afgører fodboldkampe, så er der godt nok ikke meget ved det.

Det har nok mere noget at gøre med, at de ikke MÅ dømme ud fra storskærmene.. De SKAL dømme ud fra egen dømmekraft uden yderlige hjælpemiddeler end deres egne øjne..

Ramaskriget var blevet endnu større, hvis de havde ændret deres dom efter at have set storskærmen..

At jeg så synes, at de altid burde have mulighed for at tjekke et video-feed, er en helt anden sag :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#533 HonoDelLoce 14 år siden

vupti et dejligt mål af tevez !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#534 filmz-jonasgr 14 år siden

Hvad fanden jeg havde sgu da ellers lige skrevet en hel smøre, hmm.

Nå men jeg gør det kort så. Nej men de burde sgu indføre at dommeren kan se på storskærmene. Det andet er en hån mod spillere og seere. Vi er i en teknologiske alder og fodbolden befinder sig stadigvæk i stenalderen. Det underminerer dommeren og gør en ellers god kamp, ikke seværdig.

Sådanne uretfærdigheder hører ingen steder hjemme og Argentina er endnu engang videre på uretfærdigheder.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#535 loki 14 år siden

Man plejede at spille med afhuggede hoveder - eller at det tabende hold fik hugget hovederne af - så helt i stenalderen er vi dog ikke :o)

Men ja, ærgerligt for Mexico, men fejl er et af den mange menneskelige aspekter som håber vi beholder.
www.peakoil.dk
Gravatar

#536 loki 14 år siden

Tyskland - Argentina uha... den tør jeg ikke spå om
www.peakoil.dk
Gravatar

#537 davenport 14 år siden

Glæder mig som en mofo til lørdag nu :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#538 filmz-jonasgr 14 år siden

#536 Jeg gætter på et hattrick af dommeren.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#539 El vez 14 år siden

wimmie (462) skrev:
Er jeg den eneste der synes at Lampard er lidt cute?

...wrong crowd, eh? ;)

Haha ja han var mere eller mindre skyld i to af tysklands mål, så de spilmæssige kvaliteter bør vi ihvertfald ikke fokusere på :)

Han blev også citeret efter kampen for at have sagt at england sad solidt på 30min af første halvleg. Jeg ved ikke hvilken kamp han har set, men det er nu ikke første gang jeg har oplevet englændere med alternativ realitetssans :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#540 wimmie 14 år siden

Men var det ikke også ham der scorede dét mål der ikke blev registreret?
Anyway, om han kan spille bold eller ej kommenterer jeg ikke - synes bare han var lidt guf for øjnene :p

Hvorfor tror du piger ser fodbold? :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”

Skriv ny kommentar: