Gravatar

#10451 Bobby Singer 14 år siden

#10449 Cocaine is one hell of a drug! ;)

Men jeg er da ellers ganske enig, både af din bedømmelse af filmen og af Scott. Specielt følgende del:
Han har blot lavet ganske mange seværdige film og ... desværre også ... forglemmelige film ... hvis man har in mente, hvad mandens potentiale faktisk er.

Han er tydeligvis en af vores tid mest talentfulde instruktører, men jeg synes bare at ambitionsniveauet fra hans side har været alt for lavt de sidste par år, med lidt for mange let fordøjelige mainstream film, der er glemt lige så hurtigt som de er set. Forhåbentligt er Prometheus det comeback, som jeg lige præcis har ventet på i så lang tid.

Idjit
Gravatar

#10452 Batsy 14 år siden

Bruce tak for en awesome andemeldse af Alien!!!!!!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10453 MMB 14 år siden

Bruce (10449) skrev:
Næste år ... så knepper Ridley alt og alle med Prometheus og så kan den bekappede flagermus og andre opkomlinge flyve rundt i lyserød trikot. Når Ridley træder på den store klinge, så er der fest!

Puha, jeg kan ikke se, hvordan du undgår at blive skuffet med de forventninger. ;)
For det første så er det Lindelof, som har skrevet manuskriptet. Selvom jeg godt kan lide Lost, så er det ikke en verdensklasse manuskriptforfatter, hvis du spørger mig. Derudover er Ridley Scott meget hit & miss, og her de senere år er det altså begrænset med gode film, som han har lavet. Dog håber jeg ligesom dig, at han rammer topniveauet. Men jeg frygter desværre et flop.
Gravatar

#10454 Babo Rises 14 år siden

Slække på dit positive syn? Hvorfor var du dog lige ved det? Og Gud tak han ikke er nogen art instrukør ;)

Men hvis han fortsætter den kedelige stime, så kan Hollywood roligt undvære ham, til fordel for nye legender som Sir Nolan ;)
Gravatar

#10455 Babo Rises 14 år siden

Foeller

god pointe. Jeg giver dog Scott den sidste chance og det er det.
Gravatar

#10456 MMB 14 år siden

Babo Rises (10455) skrev:
Jeg giver dig Scott den sidste chance og det er det.

Hvad skal det betyde? :P
Gravatar

#10457 Babo Rises 14 år siden

Foeller (10456) skrev:
Hvad skal det betyde? :P

Der står altså "dog" - nåede at rette det :)
Gravatar

#10458 MMB 14 år siden

Ah, ok. :)
Gravatar

#10459 Bruce 14 år siden

#10450 Coke ... intravenøst ... ad libitum!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#10460 Bruce 14 år siden

#10453 Manden har lavet American Gangster (2007) 9/10, Kingdom of Heaven (2005) 9/10 og
Matchstick Men (2003) 8-9/10 og derudover et par 7'ere senest, så jeg er ikke enig. Derudover så solgte manuskriptet åbenbart varen så godt, at man skiftede hest i vadestedet indenfor 24 timer. Så tror jeg sgu potentialet er der.

#10454 Han skal absolut op i gear, hvis han skal i nærheden af sit tidligere potentiale, no doubt. Men jeg håber ikke, det går den anden vej og han laver noget lige så håndværksmæssigt rod, som Nolans sidste.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos

Skriv ny kommentar: