En utrolig god film, meget bedre end inception og Memento efter min mening, plottet er utrolig godt skruet sammen, skuespillet er fremragende især Hugh Jackman og Michael Caine, Christian bale spiller os rigtig godt, men ikke det stærkeste jeg har set fra ham!
Alle de små hemmeligheder under filmen, er rigtig godt fortalt og jeg blev især taget for næsen i slutningen, jeg havde så mange andre tanker på hvem gjorde alt det der og der og til sidst sidder man bare der og tænker at de virkelig fik en fuldstændig, eller det gjorde filmen med mig
Rigtig god film, rigtig godt og nyskabende plot, bedste Nolan film jeg har set indtil videre
10/10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
10652# Nope, jeg sagde memento og Inception men det jeg mener at Inception og Memento er jo nogle film som vil og måske får folk til at tænke over tingen, for at undre sig ligesom
Michael Caine siger i slutningen af filmen " i vil tages ved næsen",
og jeg mener at Inception og Memento formår ikke få mig til at tænke så meget som The Prestige, jeg var suget helt med i The Prestige, ikke at jeg siger at jeg ikke os var suget med i de 2 andre, men den her fangede mig i alt skuespil, plot osv
Batman begins er den bedste batman film og den bedste underholdnings film, som man kan se igen og igen, men noget helt andet end The Prestige, da The Prestige måske trækker ned med nogle gensyn? Altså nu ved jeg ikke om du forstår men Batman Begins er min yndlings film FORDI jeg kan se den igen og igen, uden at kede mig overhovedet og The Prestige kan måske blive kedelig netop pga det ikke ligefrem en action underholdnings film som Batman Begins!
You get it?
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Ja, og det er hans yndlingsfilm, og når han nu så siger, at The Prestige er den bedste Nolan film, han har set, så må det jo også betyde, at The Prestige er hans yndlingsfilm.
Med hensyn til filmen, så var jeg også ret "blown away" første gang jeg så den. Endda så meget, at jeg kunne finde på at smide den i min top 10, men efter et par gensyn så faldt den ret meget. Det er dog stadig en rigtig god film, som jeg vil give 8/10, men mesterværk må jeg desværre konstatere, at den ikke er. Hele overraskelseselementet er lidt for vigtigt til, at jeg kan blive ved at værdsætte den.
#10651 Batsy 14 år siden
En utrolig god film, meget bedre end inception og Memento efter min mening, plottet er utrolig godt skruet sammen, skuespillet er fremragende især Hugh Jackman og Michael Caine, Christian bale spiller os rigtig godt, men ikke det stærkeste jeg har set fra ham!
Alle de små hemmeligheder under filmen, er rigtig godt fortalt og jeg blev især taget for næsen i slutningen, jeg havde så mange andre tanker på hvem gjorde alt det der og der og til sidst sidder man bare der og tænker at de virkelig fik en fuldstændig, eller det gjorde filmen med mig
Rigtig god film, rigtig godt og nyskabende plot, bedste Nolan film jeg har set indtil videre
10/10
#10652 MMB 14 år siden
Så du har fået en ny yndlingsfilm? O_o
#10653 Batsy 14 år siden
og jeg mener at Inception og Memento formår ikke få mig til at tænke så meget som The Prestige, jeg var suget helt med i The Prestige, ikke at jeg siger at jeg ikke os var suget med i de 2 andre, men den her fangede mig i alt skuespil, plot osv
Batman begins er den bedste batman film og den bedste underholdnings film, som man kan se igen og igen, men noget helt andet end The Prestige, da The Prestige måske trækker ned med nogle gensyn? Altså nu ved jeg ikke om du forstår men Batman Begins er min yndlings film FORDI jeg kan se den igen og igen, uden at kede mig overhovedet og The Prestige kan måske blive kedelig netop pga det ikke ligefrem en action underholdnings film som Batman Begins!
You get it?
#10654 MMB 14 år siden
Batman Begins er en Nolan film. EOD! ;)
#10655 Antlion 14 år siden
#10656 MMB 14 år siden
Ja, og det er hans yndlingsfilm, og når han nu så siger, at The Prestige er den bedste Nolan film, han har set, så må det jo også betyde, at The Prestige er hans yndlingsfilm.
#10657 MMB 14 år siden
#10658 Antlion 14 år siden
Ah, okay. Jeg misforstod.
Ellers er jeg enig. "Batman Begins" er Nolans bedste film, atmosfærisk og "ydmyg".
#10659 Batsy 14 år siden
Batman begins, er ikke nolans bedste ja det lyder mærkeligt, men det den bedste batman film og bedste film!
Vi kan os bare sige at The Prestige og Batman begins deler 1 pladsen på bedste film =P
#10660 MMB 14 år siden
Hehe, jeg giver op. :P