Gravatar

#10701 MMB 14 år siden

Lol, at du bliver ved at slette dine profiler for at oprette en ny...
Gravatar

#10702 Neranders 14 år siden

Lord Beef Jerky (10700) skrev:
#10696 Paranormal Activity gav du da 5/10 og 2'eren her 6/10! Men jeg er enig, ville dog give 2'eren 7/10, da jeg synes at måden den bygger videre på elementer i den første nærmest giver mig lyst til at gense den.... det kommer dog nok ikke til at ske.

Ups. Jeg huskede det som jeg gav den 6/10. Men så fortjener 2'eren jo en enkelt karakter højere end 1'eren. Jeg beklager fejltagelsen. 1'eren står fast ved 5/10 og 2'eren ved 6/10.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10703 chronaden 14 år siden

Super 8

Herligt "tribute" til de 80'er mystery drengebande film som vi alle elsker. I ved, film som "Goonies", "Close Encounter.." - og især "E.T.". - En film for hele familien, dog er vold og død også opdateret til vores årtusind :P

Som Ebert også skriver, var det ligesom at genfinde en tabt Spielberg klassiker fra "dengang".

Kanont casted af de børneskuespillere som næsten alle er ukendt pånær Elle Fanning (som jeg efter at have set denne film, vil påstå at hun faktisk er bedre end sin søster) - alle sammen gør det herligt, young and old.

Mr. Abrams, du bliver bare ved med at skrive og directe hvis du fortsætter i denne stil!

[i]8/10
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#10704 wimmie 14 år siden

Nice - glæder mig også til at se den :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#10705 Neranders 14 år siden

Jeg er enig i, alt hvad du siger om den, også med karakteren. Dog halter sidste halvdel en anelse efter den første. Men det er ikke noget som ødelægger filmen på nogen måde. God og hyggelig underholdning.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10706 Batsy 14 år siden

The Departed

Tjov, ved ikke helt hvad jeg skal sige, synes det er en rigtig god og spændene film, med fantatiske karekter, selvom Mark Walberg er det største minus ved den film, nogle gange forstår jeg virkelig ikke hvorfor han skal være så fandens irriternde og en led nar mod alle omkring ham, men nok om det skuespillet er suverænt, Jack Nicholsen er fantatisk som den sindsyge Gangtster boss Frank/francis, Ray Winstone en undervuderet skuespiller efter min menning spiller godt some den hårdkogte iriske sekundær man Arnold, Dicapro er fremragende som ALTID, Matt Damon spiller os rigtig godt her og alle de andre som Alec Baldwin, Martin sheen og Vera Farmiga spiller også rigtig godt, selvom Baldwin kan være tåkrummende ufrivillig komisk nogle gange, men historien, dialogen og alle karekterne i filmene bliver fortalt rigtig godt, og den har sangen Shipping out of boston af Dropkick Murphyes er et fedt plus, elsker de Band!

jeg vil give den 9/10

jeg skal bestemt se noget mere af Ham her Mr Scoresse for jeg har vidst ikke set de bedste i nu =)
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10707 Collateral 14 år siden

#10706: "The Departed" er helt sikkert en meget underholdende film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10708 MMB 14 år siden

THE DEPARTED
Sig efter mig: THE DEPARTED
Gravatar

#10709 Batsy 14 år siden

Ved ikke helt hvorfor jeg hele tiden nævner og tænker The deprated og ikke The departed min fejl!, men den er rettet nu
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10710 MMB 14 år siden

Batsy (10706) skrev:
Tjov, ved ikke helt hvad jeg skal sige, synes det er en rigtig god og spændene film, med fantatiske karekter, selvom Mark Walberg er det største minus ved den film, nogle gange forstår jeg virkelig ikke hvorfor han skal være så fandens irriternde og en led nar mod alle omkring ham, men nok om det skuespillet er suverænt

Men Mark Wahlberg er jo næsten den bedste i den film? :O

Men ellers er jeg ret enig i det hele. ;)

Skriv ny kommentar: