Gravatar

#10691 Hr. Nielsen 14 år siden

#10690 Godt skrevet og enig!
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#10692 Herrguth 14 år siden

#10642 - NightHawk: Kaboom lyder helt sikkert som et sjovt bekendtskab. Jeg har ikke set så mange af Arakis film, men dem jeg har set synes jeg om, så Kaboom skal helt sikkert også ses.
Han virker som en spændende instruktør, som dog må kæmpe ret meget for sine projekter, da han ikke er så mainstream.

Her er dem jeg har set:

Nowhere - 7/10
Splendor - 7/10
Mysterious Skin - 9/10
Smiley Face - 6/10
Gravatar

#10693 Collateral 14 år siden

#10690: Dejligt at du er blevet engageret i historien, det var så bare ikke tilfældet for mit vedkommende. Bortset fra Bale og Adams fandt jeg ærlig talt karaktererne ret uinteressante, særligt sat i forhold til den historie der blev fortalt. Filmen var simpelthen en tam og flad oplevelse herfra. Det betyder jo ikke at den ikke kan være oplevet anderledes af andre.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10694 misuma 14 år siden

Easy A

Den har vel det hele og alligevel mangler den dén charme og dybde som jeg finder i Breakfast Club, Say Anything og Can't Buy Me Love. Det hele fræser afsted så det eneste man når at se, er en masse papfigurer hvilket betød at min empati-tank ikke blev fyldt helt op desværre.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10695 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg holder med Collateral... jeg synes dog der var masser af fokus på selve dramaet, men dramaet var bare pisse overfladisk og uvedkommende fortalt i mine øjne. Så ser jeg sgu hellere Rocky eller Raging Bull igen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#10696 Neranders 14 år siden

Har fået set og genset et par film her i weekenden:

The Girl Who Leapt Through Time - 8-9/10 (gensyn)
En japansk anime, som er meget nede på jorden hele vejen igennem, hvor en herlig humor præger den første halvdel af filmen, hvorefter dramaet og konflikterne tager fat i den sidste halvdel. En af de bedre japanske tegnefilm, hvis man søger væk fra Studio Ghibli.

Following - 8-9/10
Så fik jeg omsider set Nolans debutfilm, den skuffede mig absolut ikke. Stilmæssigt, ligger den tæt op af Memento og The Prestige med spring i tiden og et plot, som langsomt åbner sig op, som man nærmer sig filmens slutning.

Into The Wild - 8/10
En ganske fornuftig film om Alexander Supertramps rejse ud i den amerikanske natur på egen hånd, hvor han møder forskellige mennesker, som han alle påvirker på den ene og den anden måde. Og så har Thure Lindhart en herlig lille rolle.

Paranormal Activity 2 - 6/10
Mere helstøbt end den første og bedre spændingsmomenter, samt bedre karakterer. Dog føles den også som en gentagelse af den første. Trods den er bedre end den første i serien, er den ikke så meget bedre, den opnår en højere karakter.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#10697 Hr. Nielsen 14 år siden

Collateral (10693) skrev:
Det betyder jo ikke at den ikke kan være oplevet anderledes af andre.
Nope, for jeg var med:)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#10698 Babo84 14 år siden

Jeg synes ikke dramaet i The Fighter fik for lidt tid. Filmen handler nu altså om boksning. Synes det er en fin film, men fyldt med klicheer og forudsigelighed. Ja, der spilles godt (Walhberg spiller nu ikke så godt) men fandt også flere personer irriterende.
Gravatar

#10699 IK 14 år siden

He's back in the game!
Gravatar

#10700 Lord Beef Jerky 14 år siden

#10696 Paranormal Activity gav du da 5/10 og 2'eren her 6/10! Men jeg er enig, ville dog give 2'eren 7/10, da jeg synes at måden den bygger videre på elementer i den første nærmest giver mig lyst til at gense den.... det kommer dog nok ikke til at ske.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: