#10819: 2eren var også en film jeg så på VHS som lille. Alfred Molina medvirker i den som skurk, og husker ham faktisk som ret intimiderende deri. Derudover mener jeg også at det (fornuftigt nok) er en helt anden historie, og således fungerer den vist meget godt som sin egen film. Men skal nok lige skrive en opdateret holdning hvis jeg får fat i den :)
Kedelig og forfærdeligt nørdet - på den dårlige måde :( Det er ved at være alt for anstrengende at se Pegg og Frost sammen, måske er det fordi at Edgar Wright ikke er i instruktørstolen ;) Masser af u-sjove nørd-referencer og biroller.
2/10
Ahhh ja, det er så dejligt at være enige om noget :D
The Road - 8/10 Afsindig stemningsfuld postapokalyptisk verden krydret med stærke præstationer af Viggo Mortensen og Kodi Smith-McPhee. Parets rejse tager os med igennem det landskab, mere trøsteløs end det andet, og ligeså med de situationer de udsættes for.
Sidste time - 2/10 Dansk gyser fra 1995 med tåkrummende dårligt skuespil, dialog og plot. Generelt er filmen direkte elendig på alle leder og kanter. Mere er der ikke at sige om den film.
Antichrist - 9/10 Med al den snak om filmens vold og eksplicitte scener, frygtede jeg en film med fokus på disse. Men til al overraskelse, er de scener kun en ganske lille del af filmen. Skide intenst skuespil af de to hovedrolleindehavere, især Charlotte Gainsbourg. Historien tager sig sin tid til at udfolde sig, og sammen med filmens visuelle udtryk, bygges en fremragende stemning op, og når det endelig går for sig, så går det for alvor også for sig. En film jeg absolut ikke er færdig med, og som måske vil stige i graderne ved gensyn.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Antichrist - 9/10 Med al den snak om filmens vold og eksplicitte scener, frygtede jeg en film med fokus på disse. Men til al overraskelse, er de scener kun en ganske lille del af filmen. Skide intenst skuespil af de to hovedrolleindehavere, især Charlotte Gainsbourg. Historien tager sig sin tid til at udfolde sig, og sammen med filmens visuelle udtryk, bygges en fremragende stemning op, og når det endelig går for sig, så går det for alvor også for sig. En film jeg absolut ikke er færdig med, og som måske vil stige i graderne ved gensyn.
Helt og aldeles enig :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Kedelig og forfærdeligt nørdet - på den dårlige måde :( Det er ved at være alt for anstrengende at se Pegg og Frost sammen, måske er det fordi at Edgar Wright ikke er i instruktørstolen ;) Masser af u-sjove nørd-referencer og biroller.
2/10
Damn Youse!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Jeg så ovenstående forleden og jeg var ikke 100% optimistisk, da den har fået ret dårlige anmeldelser.
Til at starte med, synes jeg den var lidt smådum og småkedelig, men jo længere jeg kom frem, jo mere begyndte jeg at fnise over de ufattelige dumme jokes om patter, pikke og det der er værre.
Der er ingen tvivl om, at dette er humor på utroligt lavt niveau, krydret med bare bryster og Natalie Portmans røv i en g-streng, men der var en helt ok kemi blandt skuespillerne, de morede sig tydeligvis ret meget med idiotien i filmen.
Givet, det er bestemt ikke et mesterværk og jeg ved ikke om filmen fungerer bedre for mig anden gang, eller om humoren er så lav, at det er håbløst, men ja, efter måske den første halve times tid, kom jeg ind i humoren og af samme grund havner jeg kun på:
2/10
#10821 Collateral 14 år siden
#10816: :D
#10822 McPeter 14 år siden
Fantastisk anmeldelse. :-)
#10823 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10824 PredatorX 14 år siden
#10825 Neranders 14 år siden
The Road - 8/10
Afsindig stemningsfuld postapokalyptisk verden krydret med stærke præstationer af Viggo Mortensen og Kodi Smith-McPhee. Parets rejse tager os med igennem det landskab, mere trøsteløs end det andet, og ligeså med de situationer de udsættes for.
Sidste time - 2/10
Dansk gyser fra 1995 med tåkrummende dårligt skuespil, dialog og plot. Generelt er filmen direkte elendig på alle leder og kanter. Mere er der ikke at sige om den film.
Antichrist - 9/10
Med al den snak om filmens vold og eksplicitte scener, frygtede jeg en film med fokus på disse. Men til al overraskelse, er de scener kun en ganske lille del af filmen. Skide intenst skuespil af de to hovedrolleindehavere, især Charlotte Gainsbourg. Historien tager sig sin tid til at udfolde sig, og sammen med filmens visuelle udtryk, bygges en fremragende stemning op, og når det endelig går for sig, så går det for alvor også for sig. En film jeg absolut ikke er færdig med, og som måske vil stige i graderne ved gensyn.
"That's rough, buddy."
#10826 Kruse 14 år siden
Helt og aldeles enig :)
#10827 wimmie 14 år siden
Damn Youse!
#10828 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden
Jeg så ovenstående forleden og jeg var ikke 100% optimistisk, da den har fået ret dårlige anmeldelser.
Til at starte med, synes jeg den var lidt smådum og småkedelig, men jo længere jeg kom frem, jo mere begyndte jeg at fnise over de ufattelige dumme jokes om patter, pikke og det der er værre.
Der er ingen tvivl om, at dette er humor på utroligt lavt niveau, krydret med bare bryster og Natalie Portmans røv i en g-streng, men der var en helt ok kemi blandt skuespillerne, de morede sig tydeligvis ret meget med idiotien i filmen.
Givet, det er bestemt ikke et mesterværk og jeg ved ikke om filmen fungerer bedre for mig anden gang, eller om humoren er så lav, at det er håbløst, men ja, efter måske den første halve times tid, kom jeg ind i humoren og af samme grund havner jeg kun på:
6/10
#10829 Neranders 14 år siden
Great minds think alike.
"That's rough, buddy."
#10830 PredatorX 14 år siden
Hehe :)