Det vil jeg meget gerne, uanset om jeg når at få og se min egen, inden vi finder ud af noget. For med al den omtale af den, tør jeg altså ikke love, jeg kan vente på en forevisning, når den først er her. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg var i dillemma da jeg skulle til USA. De viste North by Northwest i flyet og jeg ville rigtig gerne se den, men havde bare ikke lyst til at få denne første oplevelse af en film jeg har skyhøje forventninger til på en 9" skærm i et fly - hvor man konstant bliver afbrudt...
Så jeg melder mig gerne på holdet der kommer forbi Bruce og ser den på et lærred ved lejlighed ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Ved ikke helt hvad jeg skal skrive til den, en meget unique oplevelse, på den gode måde.
Kort fortalt handler den om 4 mænd der beslutter sig for at æde sig selv ihjel, inviterer nogle ludere og ét stk lærerinde med, og "låser" sig så inde i deres countryhouse. Man får ikke at vide hvorfor, de spiser rigtigt godt da én af dem er kok. Inden de går igang kommer der også en god ladning kød :P
Instruktøren har haft stor kunstnerisk frihed til at lave denne film, og det kan ses. Den ven der anbefalede filmen til mig, snakkede noget om at en ven til instruktøren havde set filmen og nægtede at snakke til ham i længere tid :P
En dekadent film der ikke går på kompromi særlig mange steder, kan max anbefales hvis man har lyst til en egentlig oplevelse.
Vil slutte af med at quote Ebert, som jeg syns passer meget godt til denne film :P
"The Grand Bouffe" is to gastronomy as "The Exorcist" is to "Song of Bernadette," which is to say eat before you go, you won't be hungry afterward.
#2161 evermind 15 år siden
#2162 filmz-Bruce 15 år siden
#2163 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2164 evermind 15 år siden
#2165 wimmie 15 år siden
Så jeg melder mig gerne på holdet der kommer forbi Bruce og ser den på et lærred ved lejlighed ;)
#2166 filmz-Bruce 15 år siden
#2164 Helt i orden :)
#2165 Du skal være velkommen :)
#2167 chronaden 15 år siden
Ved ikke helt hvad jeg skal skrive til den, en meget unique oplevelse, på den gode måde.
Kort fortalt handler den om 4 mænd der beslutter sig for at æde sig selv ihjel, inviterer nogle ludere og ét stk lærerinde med, og "låser" sig så inde i deres countryhouse. Man får ikke at vide hvorfor, de spiser rigtigt godt da én af dem er kok. Inden de går igang kommer der også en god ladning kød :P
Instruktøren har haft stor kunstnerisk frihed til at lave denne film, og det kan ses. Den ven der anbefalede filmen til mig, snakkede noget om at en ven til instruktøren havde set filmen og nægtede at snakke til ham i længere tid :P
En dekadent film der ikke går på kompromi særlig mange steder, kan max anbefales hvis man har lyst til en egentlig oplevelse.
Vil slutte af med at quote Ebert, som jeg syns passer meget godt til denne film :P
"The Grand Bouffe" is to gastronomy as "The Exorcist" is to "Song of Bernadette," which is to say eat before you go, you won't be hungry afterward.
#2168 BN 15 år siden
Øvvv! Hvad med mig?
#2169 elwood 15 år siden
Har kun en ting og sige
[url=
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2170 BN 15 år siden