Hvorfor skal debatten altid ende med at være personlig, når du debatterer? Det er godt nok træls i længden... Min kommentar gik på, at jeg ikke synes, det er en FEJLFRI film, selvom jeg bestemt synes, det er et mesterværk.
Næsten hver eneste gang du deltager i en debat, og der er en, som skriver noget, du er uenig i eller som irriterer dig, så hiver du et eller andet emne op, som vedkommende har udtrykt sig stærkt om (kan både være positivt og negativt). Jeg forstår ikke, hvorfor det er nødvendigt, og hvad det har med sagen at gøre. Hvorfor ikke bare forholde sig til emnet?
Og selvfølgelig er det ikke stødende - det er bare jævnt irriterende.
#10931 MMB 14 år siden
Er det ikke lige at stramme den? :)
Men spændende var det i hvert fald at læse dine tanker, og jeg er også enig i noget af det. :P
#10932 Babo84 14 år siden
#10933 MMB 14 år siden
Hvorfor skal debatten altid ende med at være personlig, når du debatterer? Det er godt nok træls i længden...
Min kommentar gik på, at jeg ikke synes, det er en FEJLFRI film, selvom jeg bestemt synes, det er et mesterværk.
#10934 MMB 14 år siden
#10935 IK 14 år siden
#10936 Batsy 14 år siden
#10937 Bobby Singer 14 år siden
Jeg ved faktisk heller ikke om jeg vil bruge udtrykket perfekt eller fejlfri om nogen film, lige meget hvor meget jeg holder af dem.
#10938 Babo84 14 år siden
Personlig? Sagde jeg da noget stødende da?
#10939 MMB 14 år siden
Næsten hver eneste gang du deltager i en debat, og der er en, som skriver noget, du er uenig i eller som irriterer dig, så hiver du et eller andet emne op, som vedkommende har udtrykt sig stærkt om (kan både være positivt og negativt). Jeg forstår ikke, hvorfor det er nødvendigt, og hvad det har med sagen at gøre. Hvorfor ikke bare forholde sig til emnet?
Og selvfølgelig er det ikke stødende - det er bare jævnt irriterende.
#10940 IK 14 år siden
It wasn't what you said but the way you said it. Oh my god I'm a woman!