Gravatar

#10941 MMB 14 år siden

IK (10940) skrev:
Joey fra Friends:

It wasn't what you said but the way you said it. Oh my god I'm a woman!

Men det var jo netop, hvad han sagde...
Gravatar

#10942 IK 14 år siden

Foeller (10941) skrev:
Men det var jo netop, hvad han sagde...

Min fejl :)
Gravatar

#10943 misuma 14 år siden

Primal samt Husk.

Skriver lidt om disse i morgen, gaaab.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10944 Babo84 14 år siden

Foeller

jøsses. Bare glem hvad jeg skrev.
Gravatar

#10945 BN 14 år siden

Foeller (10931) skrev:
Er det ikke lige at stramme den? :)

IK (10935) skrev:
'Fejlfri' eller 'perfekt' er jo nærmest uopnåelige begreber, som jeg helst vil undgå at bruge.

Hvis ikke der er nogetsomhelst ved skuespillet, castingen, figurerne, plottet, tempoet, billedsiden, klipningen, effekterne, musikken o.s.v. der irriterer mig eller som jeg synes skulle have været lidt/noget/meget anderledes i sin udførelse, så ER der jo ingen fejl at komme efter, vel? Og da må betegnelsen "fejlfri" være helt på sin plads, for den giver jo i så fald den bedste eller mest korrekte beskrivelse af min samlede filmoplevelse.

(Det er dog ikke alle mine favoritfilm jeg vil betegne som fejlfri. Enkelte indeholder ting, der efter min mening kunne have været lavet lidt bedre. I sådanne tilfælde er det - som jeg før har påpeget - vigtigt for mig, at de pågældende ting rigeligt opvejes eller overskygges af andre store kvaliteter ved filmen.)

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10946 Hr. Nielsen 14 år siden

BN (10945) skrev:
IK (10935) skrev:
'Fejlfri' eller 'perfekt' er jo nærmest uopnåelige begreber, som jeg helst vil undgå at bruge.

Hvis ikke der er nogetsomhelst ved skuespillet, castingen, figurerne, plottet, tempoet, billedsiden, klipningen, effekterne, musikken o.s.v. der irriterer mig eller som jeg synes skulle have været lidt/noget/meget anderledes i sin udførelse, så ER der jo ingen fejl at komme efter, vel? Og da må betegnelsen "fejlfri" være helt på sin plads, for den giver jo i så fald den bedste eller mest korrekte beskrivelse af min samlede filmoplevelse.

(Det er dog ikke alle mine favoritfilm jeg vil betegne som fejlfri. Enkelte indeholder ting, der efter min mening kunne have været lavet lidt bedre. I sådanne tilfælde er det - som jeg før har påpeget - vigtigt for mig, at de pågældende ting rigeligt opvejes eller overskygges af andre store kvaliteter ved filmen.)
Spot on og hvis det perfekte ikke findes, må det tætteste man kommer, kunne bære dette 'udtryk':)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#10947 Batsy 14 år siden

Flags of our fathers

Im in a bloddy hurry, så det er en kort andmeldse

alt i alt en meget god film, og som Lord Beef Jerky siger i en anden tråd at den var paotrisk, ja det var amerika men ikke soldaterne, eller måske Rene men Doc og Ira var hvertfald ikke særlig stolte over det pokkers billede, whatever just forget it and lock it in

god film, fandens brutal og blod til tider og rigtig godt skuespil

8 ud af 10

Cya, smutter til det nordelige island guys og der er der intet internet
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#10948 MMB 14 år siden

Godt, at du kunne lide den. :)
Gravatar

#10949 misuma 14 år siden

Primal - En flok unge autralske hug og huginder bevæger mod nogle klippemalerier. Stedet inficerer den ene tøs og vupti! Så har hun hugtænder og tørster efter blod. Skuespillet er tilforladeligt, visse effekter er ikke. Se den hvis du hader dig selv.

Husk - En flok unge amerikanske venner nødstopper ved en kornmark pga agressive krager med grå stær. De unge finder ind til et faldefærdigt hus og pludselig er huset omgivet af kornmarker...og ude i kornmarkerne venter fugleskræmslerne. Uuuuuuuh. Den er faktisk bedre end jeg får den til at lyde.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10950 Bobby Singer 14 år siden

BN skrev:
til forveksling en replik fra en person, der kun finder actionscenerne i trilogien interessante, og som ikke har følt magien, stemningen, intensiteten og følelserne i de mange rolige scener, samtalescenerne og karakterscenerne; herunder introduktionen af Herredet og hobbitterne, Frodo der læser en bog under et træ og kort efter sidder med i Gandalfs hestevogn, Gandalf og Bilbos fælles scener, Gandalf og Frodos fælles scener, det lange besøg i Lothlorien, Aragorn og Arwens fælles scener i Rivendell, Boromirs samtale med Aragorn i lokalet hvor dennes forfader Elendils sværd opbevares, Træskægs recitering af poesi, mens han går gennem skoven, Arwens syn af Aragorns fremtid

suk... :(

Nå men hvis det er sådan jeg skal bedømmes så må det jo være sådan.
Idjit

Skriv ny kommentar: