Jeg troede egentlig en troll var en der bevidst flamebaitede eller hvad det end hedder, eller en der skriver generende ting på forummer. Narniabæver skriver måske ikke langt, men fornærmende kan jeg ikke umiddelbart huske at have oplevet ham.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
og skal bestemt ikke forsvare Narniabævers udtalelse i den nævnte tråd, men ved ikke om jeg synes den gør ham til en troll. Det er også lige meget. Det må være hans egen diskussion.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
(Synes måske bare ikke det er så pænt at snakke om andre brugere på den måde herinde... De er her jo, så snak til dem i stedet for at snakke om dem... Er min mening ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
#11111 MMB 14 år siden
Oh come on. Han skriver så decideret forskruet, at det ville være mærkeligt at antage, han ikke er en troll.
#11112 Collateral 14 år siden
#11113 Skeloboy 14 år siden
#11114 Kruse 14 år siden
#11115 Collateral 14 år siden
#11116 Highland Park 14 år siden
Når han er gnaven, kan han finde på at sige lidt af hvert.
#11117 JannikAnd 14 år siden
#11118 Collateral 14 år siden
og skal bestemt ikke forsvare Narniabævers udtalelse i den nævnte tråd, men ved ikke om jeg synes den gør ham til en troll. Det er også lige meget. Det må være hans egen diskussion.
#11119 Skeloboy 14 år siden
Det er også en, der hele tiden trækker en diskussion i langdrag ved at fortsætte argumentationen...
#11120 wimmie 14 år siden