2012 Top underholdning fra Zlatko Buric! Roland Emmerich leverede endnu en ny måde at vise kæmpe oversvømmelser og jordens undergang på i '2012'... den varede dog over 2½ time og det var nok lige i overkanten - især slutningen var lang. Virkede lidt som om man havde set præcis samme film flere gange før, bare med nye effekter denne gang. Dog var der nogle enkelte meget skuffende effekter blandt de mange fede effekter.
Ca. 1½ / 6 stjerner, men dog sjov nok underholdning for hvad det er. Kan dog meget bedre lide ID4 og The Day After Tomorrow. :-)
What? 2½ time? Så dropper jeg planerne om at se den. Jeg vil med glæde slå hjernen fra i 70-80 minutter i biografen i selskab med noget destruktion og nogle øl. Men min blære kan ikke holde til 2½ time.
#2222 - havde lige spist på en restaurant med nogle venner inden og bestilt en "stor fadøl tak"... hvilket viste sig at være 0,75L oven i den 0,5L jeg allerede havde drukket... holdt hårdt! :-)
What? 2½ time? Så dropper jeg planerne om at se den. Jeg vil med glæde slå hjernen fra i 70-80 minutter i biografen i selskab med noget destruktion og nogle øl. Men min blære kan ikke holde til 2½ time.
Så er det jo godt, det lyder til at være et plot, der ikke er svært at komme tilbage til efter en god tissepause, hehe.
McPeter (2223) skrev:
#2222 - havde lige spist på en restaurant med nogle venner inden og bestilt en "stor fadøl tak"... hvilket viste sig at være 0,75L oven i den 0,5L jeg allerede havde drukket... holdt hårdt! :-)
Det kunne måske snildt være endt med en uhyrlig 4D-oplevelse med oversvømmelse af biografen ...? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Jeg har lige set James Mangolds "Identity" på DR2. De skal have stor tak for at have vist følgende i den korte teaser, de absolut skulle vise blot et lille minuts tid før hovedfilmen startede:
Lille Timmy York med et ondskabsfuldt udtryk i ansigtet og en kniv i hånden. Hvis jeg ikke husker meget galt, viste de ikke blot dette klip men rent faktisk lidt mere af den store overraskelsessekvens.
Fjolser! Næste gang kan de passende introducere filmen med et resumé af slutningen. :(
#2227: Sikke nogle idioter! Det burde have hjernekapacitet til at regne ud at man ikke skal afsløre slutningen af filmen i en teaser!
Jeg fik også set "Identity" i går, men jeg havde dog set filmen før, så teaseren havde ikke spoleret noget for mig. Jeg synes at det er en ganske god film og jeg kan virkelig godt lide den stemning der er på motellet i det mørke uvejr. Slutningen var jeg ikke særligt vild med første gang jeg så den, men den føltes faktisk bedre ved gensynet.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2228: Ja, det kan sgu da ikke være så svært at nøjes med at vise klip fra filmens indledende minutter.
Jeg brød mig ikke rigtig om filmen. Den overordnede idé er da ganske spøjs, men manuskriptet og udførelsen haltede noget bagefter. Det er ikke en film, jeg skal gense.
#2229: Det er rigtigt nok at manuskriptet ikke er noget at råbe hurra for, og ved dette gensyn studsede jeg også over et par replikker som var alt for kliché fyldte og tåbelige. Det som jeg synes gør den seværdig er stemningen ved motellet på en mørk og regnfuld aften.
Men hvis det ikke fanger en, så kan jeg godt se at filmen ikke rigtigt har andet specielt at byde på :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#2221 McPeter 15 år siden
Top underholdning fra Zlatko Buric! Roland Emmerich leverede endnu en ny måde at vise kæmpe oversvømmelser og jordens undergang på i '2012'... den varede dog over 2½ time og det var nok lige i overkanten - især slutningen var lang. Virkede lidt som om man havde set præcis samme film flere gange før, bare med nye effekter denne gang. Dog var der nogle enkelte meget skuffende effekter blandt de mange fede effekter.
Ca. 1½ / 6 stjerner, men dog sjov nok underholdning for hvad det er.
Kan dog meget bedre lide ID4 og The Day After Tomorrow. :-)
#2222 mr gaijin 15 år siden
#2223 McPeter 15 år siden
#2224 evermind 15 år siden
Så er det jo godt, det lyder til at være et plot, der ikke er svært at komme tilbage til efter en god tissepause, hehe.
Det kunne måske snildt være endt med en uhyrlig 4D-oplevelse med oversvømmelse af biografen ...? :)
#2225 wimmie 15 år siden
Haha!
.....eww.... :/
#2226 evermind 15 år siden
#2227 Highland Park 15 år siden
Hvis jeg ikke husker meget galt, viste de ikke blot dette klip men rent faktisk lidt mere af den store overraskelsessekvens.
Fjolser! Næste gang kan de passende introducere filmen med et resumé af slutningen.
:(
#2228 Kruse 15 år siden
Jeg fik også set "Identity" i går, men jeg havde dog set filmen før, så teaseren havde ikke spoleret noget for mig. Jeg synes at det er en ganske god film og jeg kan virkelig godt lide den stemning der er på motellet i det mørke uvejr. Slutningen var jeg ikke særligt vild med første gang jeg så den, men den føltes faktisk bedre ved gensynet.
#2229 Highland Park 15 år siden
Jeg brød mig ikke rigtig om filmen. Den overordnede idé er da ganske spøjs, men manuskriptet og udførelsen haltede noget bagefter. Det er ikke en film, jeg skal gense.
#2230 Kruse 15 år siden
Men hvis det ikke fanger en, så kan jeg godt se at filmen ikke rigtigt har andet specielt at byde på :)