Gravatar

#11121 Skeloboy 14 år siden

#11120 - er sådan set enig :)
Gravatar

#11122 MMB 14 år siden

øl
Gravatar

#11123 Skeloboy 14 år siden

Foeller (11122) skrev:
Er det en seriøs post

Ja
Gravatar

#11124 Muldgraver 14 år siden

#11120+21
Havde ikke tænkt på ordene kunne opfattes på den måde, og synes da heller ikke snakken bør forstås på det niveau, snarere som et udtryk for nysgerrig fascination, ganske som Ilsø giver udtryk for i #11079, men jeg vil for min del gerne så fastslå jeg intet ondt har ment, tværtimod.

Skeloboy (11119) skrev:
Det er også en, der hele tiden trækker en diskussion i langdrag ved at fortsætte argumentationen...

Hvem falder så ikke under troll'eriet? :)
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#11125 Sweetiebellefan 14 år siden

Do You Rememeber Dolly Bell?

Det er i Jugoslavien i 1960erne, og udviklingen skrider langsomt frem.

Rock N Roll kommer til live, og en dreng må beskytte en prostiueret pige.

Men samtidig må familien også se til deres far som har en lungesygdom.

Perfekt søndags underholding af en tidlig Emir Kusturica.

10/10
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#11126 misuma 14 år siden

The Horseman

Søger du en stiliseret film med smukt koreagraferede slåskampe, så bliver du skuffet.

Skulle du tilfældigvis søge en barsk, blodig, rå, møgbeskidt og til tider neglebidende intens autralsk hævnerfilm, skabt af en ret uerfaren instruktør med et kamera i hånden og med ret så upolerede skuespillere, ja så gi' den en chance ;P

4/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11127 Collateral 14 år siden

#11120: Du har helt ret.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11128 misuma 14 år siden

Reykjavik - Whale Watching Massacre

Som at se 'Motorsmassakren' på en islandsk hvalfanger. (Gunnar Hansen er iøvrigt med)

Hvis man ser bort fra det tvivlsomme skuespil så kan jeg faktisk ikke finde ud af om det resterende af filmen er det rene bras eller rent faktisk er gjort med et glimt i øjet. Et eksempel ku' være da det begynder at se slemt ud, løber en af de stakkels turister på kutteren ind i styrhuset og synger Björks 'It's Oh So Quiet' ud i højtalerne...W.T.F? Måske som en trøst for de lidende ofre? Who knows.

En af de mere besynderlige slashers jeg har set i lang tid.

3/6
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#11129 Batsy 14 år siden

misuma (11128) skrev:
Reykjavik - Whale Watching Massacre

Som at se 'Motorsmassakren' på en islandsk hvalfanger. (Gunnar Hansen er iøvrigt med)

Hvis man ser bort fra det tvivlsomme skuespil så kan jeg faktisk ikke finde ud af om det resterende af filmen er det rene bras eller rent faktisk er gjort med et glimt i øjet. Et eksempel ku' være da det begynder at se slemt ud, løber en af de stakkels turister på kutteren ind i styrhuset og synger Björks 'It's Oh So Quiet' ud i højtalerne...W.T.F? Måske som en trøst for de lidende ofre? Who knows.

En af de mere besynderlige slashers jeg har set i lang tid.

3/6

Vis du skal se en ordentlig islandsk film, så se Bjarnfredason, den så på islandsk men kan bestilles med engelske tekster, men vil råde dig til at se de 3 sæsoner som kom ud før, så man for mere vide om de 3 hoved roller i filmen 8p
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11130 Neranders 14 år siden

Helt og aldeles enig i, hvad du skriver. Dog er jeg enig i Kruse, at The Rock kommer op på en lille 8'er, og specielt lige efter man har set Dracula 3000 (den film kan ikke nedgøres nok).
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: