Rent faktisk skide god spændingsfilm synes jeg, og Sly gør et super godt arbejde som Freddy og resten af castet er også meget gode, og så Howard Shores score det altid flot, episk og giver altid den mere medrivende film oplevese, plottet og dialogen var meget god og James Mangold formår at imponere mig igen lige så meget som 3 10 to yuma gjorde, tror nu at den nye Wolverine kommer til blive god selvom om Darron ikke er ombord mere
jeg var godt underholdt hele vejen igenmen og jeg gir den et stort
8 ud af 10
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#11131 Hr. Nielsen 14 år siden
#11132 lyspunkt 14 år siden
Absolut én af de "bedste" film fra Asylum
#11133 Neranders 14 år siden
Ingen anelse, og jeg har faktisk ikke lyst til at finde ud af det, hvis det kræver jeg skal se Dracula 2000.
"That's rough, buddy."
#11134 elwood 14 år siden
Ikke at det skal sige så meget om filmene 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11135 Collateral 14 år siden
#11136 Collateral 14 år siden
Me neither.
#11137 BN 14 år siden
Det passer jeg ikke!
Mit navn er ... hov, jeg har ikke mere cola i mit krus. Øjeblik ...
Huh? ;-D
#11138 Batsy 14 år siden
Rent faktisk skide god spændingsfilm synes jeg, og Sly gør et super godt arbejde som Freddy og resten af castet er også meget gode, og så Howard Shores score det altid flot, episk og giver altid den mere medrivende film oplevese, plottet og dialogen var meget god og James Mangold formår at imponere mig igen lige så meget som 3 10 to yuma gjorde, tror nu at den nye Wolverine kommer til blive god selvom om Darron ikke er ombord mere
jeg var godt underholdt hele vejen igenmen og jeg gir den et stort
8 ud af 10
#11139 dyg 14 år siden
Nu er det lang tid siden, at jeg så Dracula 2000, men JA, den er umådeligt meget dårligere!
#11140 Hr. Nielsen 14 år siden
Så er det skræmmende, for den var dæleme ringe da!