Gravatar

#11311 Bruce 14 år siden

Kiksmann (11309) skrev:
Dette tredie kapitel i historien om den ukuelige New Yorker betjent, er efter min opfattelse den absoult værste.

Jeg er mest enig, men 2'eren er dog for mig lavpunktet og denne en smule bedre. Men hvor dælen blev klimaks af? Har klipperen skåret slutningen væk?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#11312 MOVIE1000 14 år siden

#11310 Enig. Det er også fedt at se Bruce og Samuel spille sammen. :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11313 Kiksmann 14 år siden

Batsy (11310) skrev:

Er ragende uenig, synes det den anden bedste Die hard film netop pga Jermery Irons, action scenerne og humoren er i top, og plottet ikke er det samme som det var i de første 2 film, selvom man savner jule stemmningen:P

Hvis du kan lide Irons, er der mange andre film som du bør se, blandt andet:

Kafka
Dead ringers
The Mission
Lolita

MOVIE1000 (11312) skrev:
#11310 Enig. Det er også fedt at se Bruce og Samuel spille sammen. :)

Der er Unbreakeble da meget bedre at bruge sin tid på ;)

Bruce (11311) skrev:
Jeg er mest enig, men 2'eren er dog for mig lavpunktet og denne en smule bedre. Men hvor dælen blev klimaks af? Har klipperen skåret slutningen væk?

2'eren er også en fesen omgang, men den er mere i klinch med den første syntes jeg.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#11314 MOVIE1000 14 år siden

#11313 Hvis man kan lide Unbreakeble, så ja :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#11315 Batsy 14 år siden

Kiksmann (11313) skrev:
[quote=Batsy (11310)]
Er ragende uenig, synes det den anden bedste Die hard film netop pga Jermery Irons, action scenerne og humoren er i top, og plottet ikke er det samme som det var i de første 2 film, selvom man savner jule stemmningen:P

Kafka
Dead ringers
The Mission
Lolita

I'l give it a look :D

Der er Unbreakeble da meget bedre at bruge sin tid på ;)

Det også et rigtig godt samspil mellem de 2 og fremragende film i det hele tager
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#11316 Batsy 14 år siden

Kiksmann (11313) skrev:
[quote=Batsy (11310)]

Kafka
Dead ringers
The Mission
Lolita

Skal prøve og se om jeg kan finde en af de titler 8-P og angående Unbreakable det er rigtig godt samspil mellem Willis og Sam Jackson, og fremragende film i det hele taget, men her er de så seriøse og ikke så meget humordrevne og netop i Die Hard 3 er de et skide godt makkerpar og holder filmen oppe hele tiden, tror ikke det vil det være det samme vis det var en anden som spillede Mclane, måske Eddie Murphy men han vil bare tage hans rolle fra frækkere end poltiet tillader lige lukt ind i filmen og stjæle scenerne han er med i, jeg vil dog vil elske vis Mclane mødte Zeus i den femte film,

Gravatar

#11317 BN 14 år siden

Kiksmann (11309) skrev:
hans forsøg på at lyde tysk, lyder..... tja som en englænder der forsøger på tysk

Fixed.

Jeremy Irons er ærke-britisk. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11318 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

BN (11317) skrev:
Fixed.

Hvad hans ophav er, ændrer jo ikke på, at han sagtens kan lyde som en amerikaner i Kiksmanns ører. :)
Gravatar

#11319 Batsy 14 år siden

BN (11317) skrev:
Fixed.

Han lyder hvertfald ikke Britisk i de film jeg har set med ham, eller har ikke hørt det på ham 8-p

Gravatar

#11320 TP-DK 14 år siden

Kiksmann (11309) skrev:
Die Hard - Whit a Vengeance - gensyn - BD

Die Hard Whit a Vengeance får 5/10

Jeg må godt nok også gå over i de ueniges hjørne med den her ;)

Jeg synes næsten den kommer helt op på det samme fantastiske niveau som den første Die Hard film. Samspillet mellem Jackson og Willis fungere godt og Jeremy Irons som en stammende østrigsk skurk er jo tæt på episk. Og så er der selvfølgelig actionscenerne er dejligt underholdene og hvis det stod til mig burde de løslade McTiernan fra fængslet så han kan instruere den femte Die Hard film så vi ide mindste kan få 3 ud af 5 gode Die Hard film.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: