Gravatar

#11631 Åkepool 14 år siden

Babo84 (11630) skrev:
Tja....tjo. Han har da ramt plet indimellem. Men synes faktisk, at han er overvurderet.

Der er jeg (igen) ganske enig med dig, Babo84
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#11632 Babo84 14 år siden

God stil der, Åkepool ;)
Gravatar

#11633 Collateral 14 år siden

Babo84 (11630) skrev:
Tja....tjo. Han har da ramt plet indimellem. Men synes faktisk, at han er overvurderet.

Der er jeg (igen) uenig ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#11634 Nicki52 14 år siden

Synes faktisk serien er sjov. Synes Greg også er rigtig god, fordi der skal være en i serien med fornuft, altså de skøres modsætning. Pete han er fandme sjov også, også Yeardley Smith.
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#11635 Skeloboy 14 år siden

The War Zone, 1999
Tim Roths instruktør-debut med Ray Winstone og Tilda Swinton, der har tre børn sammen. Den nyfødte Alice, den 15-årige Fred og storesøsteren Jess på 18. Temaet for filmen er noget så opmuntrende ensomhed...og pædofili...

Filmen er gennemsyret af depression, og den er ret grafisk. Især en lille scene fik hårene op at stå.

Ray Winstone spiller psykopaten godt. Om det er som ungdomsforbryder i Scum, voldelig og alkoholisk far i Nil By Mouth eller som pædofil i The War Zone, er han altid uhyggeligt overbevisende. Lara Belmont og Freddie Cunliffer er ret gode som søskendeparret, mens Tilda Swinton er "normal" god, som hun jo nu kan være.

Der er ingen tvivl om, at den er hård at komme igennem - ufattelig hård, faktisk. Det er både godt skidt. Jeg havde gerne set den lidt mindre grafisk, og med filmens rolige tempo in mente, så bliver de 90 minutter lidt for langt.

Men for fanden da, mest af alt er The War Zone bare en god film, der nok skal ødelægge dit humør...

8/10
IMDB

http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#11636 BN 14 år siden

Skeloboy (11635) skrev:
Men for fanden da, mest af alt er The War Zone bare en god film, der nok skal ødelægge dit humør...

Hehe

Skeloboy (11635) skrev:
Filmen er gennemsyret af depression

Det er da også et ufatteligt trist og i sig selv nærmest deprimerende emne. Men film som 'Festen og 'War Zone' er hvad jeg ville kalde nødvendige film. ... Dog er det nok kun 'Festen' jeg har lyst til at gense, fordi den trods alt er "lettere" i tonen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#11637 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Det blev til et gensyn med The Chronicles of Riddick forleden.

Jeg er jo stor fan af sci-fi og Riddick er en figur, jeg er blevet ret glad for og glæder mig til næste del af historien, der endelig er på vej.

Denne film er ikke helt på højde med sin foregænger og har enkelte svagheder, bl.a. lidt tvivlsomt skuespil fra Thandie Newton og enkelte effekter, der falder lidt igennem, her tænker jeg på de fæle "kattedyr" på Crematoria.

Men når det er sagt, er der kommet en habil sci-fi-film ud af det, universet er noget man ikke rigtigt har set før og folkene bag alle designs i filmen, kan næsten ikke få nok rosende ord med på vejen.

7/10
Gravatar

#11638 Riqon 14 år siden

utyske (11605) skrev:
altså den del af befolkningen, der aldrig har åbnet en tegneserie og primært kender til nordisk mytologi, fordi de har læst/set "Valhalla".

Hvordan kan man aldrig have åbnet en tegneserie og så have læst Valhalla (som er en tegneserie)? ;P
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#11639 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden

Riqon (11638) skrev:
Hvordan kan man aldrig have åbnet en tegneserie og så have læst Valhalla (som er en tegneserie)? ;P

Underforstået superheltetegneserie, eller have set filmen "Valhalla". :)
Gravatar

#11640 Riqon 14 år siden

#11639 -

Jeg er for øvrigt helt enig med din vurdering af filmen.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: