Nå, så blev utyske fornærmet. Jeg røg på hans ignore-liste. ;-)
Tjah, han kan godt være meget bramfri og sådan ret belærende i sin tone overfor MIG (og andre) ... men hvis man er blot en smule kontant eller bestemt, når man taler tilbage til ham, så er det straks en anden sag - for HAM ihvertfald.
Men jeg har nu tænkt mig at blive ved med at læse, hvad HAN skriver, eftersom han gennem årene har skrevet mangt og meget; også om emner, der interesserer MIG.
Har du noget at sige til mig, så kan du jo sige det direkte til mig, i stedet for at tage offerrollen. ;)
Okay. ;-)
Det lader til, at du blev fornærmet, siden jeg røg på din ignore-liste. ;-)
Du kan selv godt være meget bramfri og sådan ret belærende i din tone overfor MIG (og andre) ... Jeg tænker her bl.a. på de gange hvor du har forsøgt at korrekse mig med hensyn til mine indlæg om Star Wars, eller når du bare ikke har forstået min form for humor. ... Og så lader det til (med tanke på ovenstående), at hvis man er blot en smule kontant eller bestemt, når man taler tilbage til dig, så er det straks en anden sag - for DIG ihvertfald. ... Men skulle jeg have fået dette helt galt i halsen, så må du jo sige til. ;-)
Uagtet alt dette, så har jeg nu tænkt mig at blive ved med at læse, hvad DU skriver, eftersom du gennem årene har skrevet mangt og meget; også om emner, der interesserer MIG.
P.S. Og m.h.t. "offerrollen", som du kalder det, så har Babo84, Foeller og IK fyldt ligeså meget plads ud her med deres kommentarer til mig og hinanden. Men DEM satte du ikke på ignore. (Det var da jeg kiggede på dine sidste ord for anden gang, at det slog mig, at du nok havde sat mig på ignore, hvorpå jeg gik ind og tjekkede det.)
EDIT: Iøvrigt var #11720 et forsøg på at få tråden tilbage on topic ... og sidste ende en anerkendelse af, at du selvfølgelig har ret i, at vi ikke skal fortsætte i en uendelighed på sådanne sidespor.
Jeg vil da påstå at du netop lukker lidt gylle ud, bn. Når man har lavet en top liste bestående af x antal titler, vurderet til 10ere allesammen, er det vel logisk tænkning, at kvaliteten for disse film nogenlunde er lige høj og der burde ikke være udsving. Er der udsving, så har man enten som du ofte er, været gavmild eller ukritisk. Hvad man så har af præferencer afgøres af dem, men der burde ikke være udsving kvalitetsmæssigt når man giver 10 allesammen. Det giver nul mening at påstå heat er langt bedre end town og så samtidig give ti til begge to. Så slynger man vist bare med tallene synes jeg uden dækning for det. Måske derfor ingen her på siden kan diske op med million 10 eren ;)
#11721 BN 14 år siden
Tjah, han kan godt være meget bramfri og sådan ret belærende i sin tone overfor MIG (og andre) ... men hvis man er blot en smule kontant eller bestemt, når man taler tilbage til ham, så er det straks en anden sag - for HAM ihvertfald.
Men jeg har nu tænkt mig at blive ved med at læse, hvad HAN skriver, eftersom han gennem årene har skrevet mangt og meget; også om emner, der interesserer MIG.
#11722 MMB 14 år siden
Jeg er ret enig med dig, og det er en god holdning, du har til det hele. Men nu skal jeg passe på, hvad jeg siger, så jeg ikke ryger på ignore. :)
#11723 Highland Park 14 år siden
Der er ingen grund til at tage det personligt.
#11724 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden
#11725 BN 14 år siden
Okay. ;-)
Det lader til, at du blev fornærmet, siden jeg røg på din ignore-liste. ;-)
Du kan selv godt være meget bramfri og sådan ret belærende i din tone overfor MIG (og andre) ... Jeg tænker her bl.a. på de gange hvor du har forsøgt at korrekse mig med hensyn til mine indlæg om Star Wars, eller når du bare ikke har forstået min form for humor. ... Og så lader det til (med tanke på ovenstående), at hvis man er blot en smule kontant eller bestemt, når man taler tilbage til dig, så er det straks en anden sag - for DIG ihvertfald. ... Men skulle jeg have fået dette helt galt i halsen, så må du jo sige til. ;-)
Uagtet alt dette, så har jeg nu tænkt mig at blive ved med at læse, hvad DU skriver, eftersom du gennem årene har skrevet mangt og meget; også om emner, der interesserer MIG.
P.S. Og m.h.t. "offerrollen", som du kalder det, så har Babo84, Foeller og IK fyldt ligeså meget plads ud her med deres kommentarer til mig og hinanden. Men DEM satte du ikke på ignore. (Det var da jeg kiggede på dine sidste ord for anden gang, at det slog mig, at du nok havde sat mig på ignore, hvorpå jeg gik ind og tjekkede det.)
EDIT: Iøvrigt var #11720 et forsøg på at få tråden tilbage on topic ... og sidste ende en anerkendelse af, at du selvfølgelig har ret i, at vi ikke skal fortsætte i en uendelighed på sådanne sidespor.
#11726 Sweetiebellefan 14 år siden
Klassisk western med Gary Cooper, og i denne film ankommer der tre skurke som venter på deres boss som kommer med toget kl. 12.00 om middagen.
En must see western der har 60 år på bagen næste år.
10/10
#11727 Babo84 14 år siden
#11728 Babo84 14 år siden
#11729 Slettet Bruger [2214553310] 14 år siden
Nope og jep.
#11730 Highland Park 14 år siden